jeg testede svag postiv for 3 dage siden, testede i dag da jeg var gået over tid, og den var endnu mere tydelig i dag end for 3 dage siden men har fået mit mens, men ikke på samme måde som normalt.. altså jeg bløder men ingen klumper.. kan jeg mon være gravid og have mens samme tid? Jeg er meget træt, har haft kvalme de sidste dage med specielle lugte, og tisser vildt meget.. selv min hund opfører sig mærkelig over for mig mere beskyttende.. ( det er ikke kun mig der har lagt mærke til det, min mand har også men han ved ikke jeg har testet da det er en hemmelighed og har bare sagt jeg har fået mit mens) men spørgsmålet er så kan jeg være gravid selv om jeg har fået mens? nu har min læge ferie de næste 2 ugers tid men kan jeg godt tillade mig at spørge hende når hun kommer tilbage om hun vil teste mit blod og HCG? med mindre jeg tester helt negativ til den tid?
er sådan lidt i vildrede for har aldrig oplevet at kunne teste svag positiv.. har altid været negativ før hen .. og mens er altid kommet med klumper..
Hilsen Fruschmidt
Anmeld