5 måneders undersøgelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.312 visninger
7 svar
1 synes godt om
7. juli 2013

MilleRasmussen

Hej piger.
Hvad skal der ske til en 5 måneders? ved hun skal stikkes ligesom da hun var 3 måneder hvor min seje tøs bare grinte .

men hvad med undersøgelsen, minder det om 5 ugers undersøgelsen? er bare nysgerie da hun er min første datter.. har fuld tillid til min læge og med nogle ting er hun også foran så er ikke nervøs. hun har et fladt baghoved, bruger den der hjerteformet pude men det hjælper ikke, har lagt en stor pude nede i fodenden så hun ikke kravler ned i sengen. men da vi var på sygehuset da hun var 3 måneder fik jeg så meget skæld ud grundet hendes baghoved så jeg gik grædende hjem, min sp siger jeg gør det rigtige og ikke kan gøre mere end jeg gør, men frygter lidt han kommenter det føler jeg får smidt den i hovedet hele tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2013

L&V

MilleRasmussen skriver:

Hej piger.
Hvad skal der ske til en 5 måneders? ved hun skal stikkes ligesom da hun var 3 måneder hvor min seje tøs bare grinte .

men hvad med undersøgelsen, minder det om 5 ugers undersøgelsen? er bare nysgerie da hun er min første datter.. har fuld tillid til min læge og med nogle ting er hun også foran så er ikke nervøs. hun har et fladt baghoved, bruger den der hjerteformet pude men det hjælper ikke, har lagt en stor pude nede i fodenden så hun ikke kravler ned i sengen. men da vi var på sygehuset da hun var 3 måneder fik jeg så meget skæld ud grundet hendes baghoved så jeg gik grædende hjem, min sp siger jeg gør det rigtige og ikke kan gøre mere end jeg gør, men frygter lidt han kommenter det føler jeg får smidt den i hovedet hele tiden

Det er meget det samme ja, måle, veje, tjekke div og høre om du har spørgsmål..

Har i prøvet at få rettet hendes baghovede? ligge hende på siden? ligger hun meget på maven ellers?

Det er nemlig ikke noget at spøge med hvis det bliver meget fladt kan det klemme nogle arterier og nervebaner i nakken..

Anmeld

7. juli 2013

MilleRasmussen

Ja, skiftevis til siderne.

Når hun er vågen så ligger hun meget på maven og ellers sidder hos mig og vi synger, hopper med hende osv.

det er ikke "slemt" nok så hun kan få rettet det, men alligevel kommenter alle det ;s.

Tak for det!

Anmeld

7. juli 2013

L&V

MilleRasmussen skriver:

Ja, skiftevis til siderne.

Når hun er vågen så ligger hun meget på maven og ellers sidder hos mig og vi synger, hopper med hende osv.

det er ikke "slemt" nok så hun kan få rettet det, men alligevel kommenter alle det ;s.

Tak for det!

Oki hvem siger det ikke er slemt nok til det? Hvis puden ikke hjælper og de andre ting i gør så ville jeg da få kigget på det

Anmeld

7. juli 2013

MilleRasmussen

Min sp siger det ikke er ret slemt mere og ham på sygehuset for 1½ måned siden da han skulle se hendes jordbærmærke siger jeg skal blive ved og ved og det gør jeg altså også. sagde om jeg ikke kunne komme til kontrol med det og de evt kunne gøre noget men nej det er ikke slemt nok og de skal åbenbart tit have ondt før de gør noget,var den melding jeg fik

Anmeld

7. juli 2013

L&V

MilleRasmussen skriver:

Min sp siger det ikke er ret slemt mere og ham på sygehuset for 1½ måned siden da han skulle se hendes jordbærmærke siger jeg skal blive ved og ved og det gør jeg altså også. sagde om jeg ikke kunne komme til kontrol med det og de evt kunne gøre noget men nej det er ikke slemt nok og de skal åbenbart tit have ondt før de gør noget,var den melding jeg fik

Nåh så det hjælper alligevel mener sp forstod det bare som at der intet skete..

Tænker heller ikke det er sygehuset men noget kranio sakral terapi eller noget det har jeg en del veninder der har haft held med

Anmeld

7. juli 2013

MilleRasmussen

det er nok bare svært for mig og se fordi at jeg stirre mig blind og ser på det hver dag, kan godt se det har hjulpet lidt. men dem fra mg de kunne se forskel sidst, kan jeg altså ikke selv..

Anmeld

7. juli 2013

MilleRasmussen

Her er der billeder fra i dag, de er ikke så gode, det er svært og tage!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.