Nogle der vil hækle for mig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
13 svar
3 synes godt om
6. juli 2013

Robin Hood.

En sød abe på ca 30 cm hvor der skal stå Oscar på maven ? Kan man det og hvad vil det koste ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2013

Lene Unik

Jeg elsker hækle-udfordringer og vil gerne undersøge om det er muligt. Vil dog høre først om hvor hurtigt du gerne vil have den, og om du har tænkt på hvor meget du ca. vil betale for sådan en.

Anmeld

6. juli 2013

Robin Hood.

Lene Unik skriver:

Jeg elsker hækle-udfordringer og vil gerne undersøge om det er muligt. Vil dog høre først om hvor hurtigt du gerne vil have den, og om du har tænkt på hvor meget du ca. vil betale for sådan en.

Fedt Du må meget gerne undersøge ,, jeg aner ikke hvor lang tid det tager at hækle sådan en og har heller ingen ide om pris , det er en jeg ville forære bort så vil ikke give en formue men hvad tror du det vil koste mig ?? Og kan den laves inden for en md ?

Anmeld

7. juli 2013

Lene Unik

Robin Hood. skriver:

Fedt Du må meget gerne undersøge ,, jeg aner ikke hvor lang tid det tager at hækle sådan en og har heller ingen ide om pris , det er en jeg ville forære bort så vil ikke give en formue men hvad tror du det vil koste mig ?? Og kan den laves inden for en md ?

Inden for en måned kan godt lade sig gøre, pris er rigtig svær - der skal jeg først lige se lidt mere op opskrifter. Jeg har fundet en her:

http://pralerier.blogspot.dk/2010/10/opskrift-pa-hklet-abe.html

Den kunne så laves med ensfarvet mave og evt. lidt større mave så der kan skrives navn på.

Anmeld

7. juli 2013

Robin Hood.

Lene Unik skriver:

Inden for en måned kan godt lade sig gøre, pris er rigtig svær - der skal jeg først lige se lidt mere op opskrifter. Jeg har fundet en her:

http://pralerier.blogspot.dk/2010/10/opskrift-pa-hklet-abe.html

Den kunne så laves med ensfarvet mave og evt. lidt større mave så der kan skrives navn på.

Den er total sød , men det kommer nok til at koste mere end jeg vil ofre , du må dog gerne komme med et overslag ) Tak

Anmeld

7. juli 2013

Lene Unik

Robin Hood. skriver:

Den er total sød , men det kommer nok til at koste mere end jeg vil ofre , du må dog gerne komme med et overslag ) Tak

Jeg kan desværre ikke tilbyde at lave den uden at jeg får lidt for at hækle (udover det garnet koster), at hækle en abe vil tage tid. Så hvis jeg skal hækle denne model, så bliver prisen et sted mellem 150 og 200 kr.

Anmeld

8. juli 2013

Robin Hood.

Lene Unik skriver:

Jeg kan desværre ikke tilbyde at lave den uden at jeg får lidt for at hækle (udover det garnet koster), at hækle en abe vil tage tid. Så hvis jeg skal hækle denne model, så bliver prisen et sted mellem 150 og 200 kr.

150 kunne jeg godt acceptere , vil sende dig frankeret svarkuvert til at sende den i ??

Anmeld

8. juli 2013

bøllen

8. juli 2013

Robin Hood.

bøllen skriver:

Vil lige vise dig denne side.

https://www.facebook.com/pages/Mormors-hjemmelavede-godter/226775867384955?id=226775867384955&sk=photos_stream

syntes de virker billige.

Gud hvor er det fint og billigt Tak for det ..

Anmeld

8. juli 2013

Robin Hood.

Lene Unik skriver:

Tak for din hjælp , sødt af dig , men tror jeg kaster mig over siden som Bøllen henviser til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.