Godaften damer (og de mænd der skulle sidde og følge med)
Mon ikke det er på tide at jeg giver jer herinde en giga opdatering på Ida? :-P Det er længe siden!
Ida er utrolig dygtig, det er jeg slet ikke i tvivl om. Jeg får kommentarer alle vegne fra at det slet ikke kan passe at hun "kun" er knap 1,5 år. Jeg er STOLT.
Ida er meget lærenem, og er begyndt at sige sætninger. Hun forstår ALT (som i virkelig alt!) som jeg siger til hende - dog vælger hun selv at bestemme hvad hun gider høre og forstå :-P Frække pige!
Hun kan sige: Hejhej, davdav, godav, min, det, far, mor, farfar, mormor, gravko, sko, bord, hånd, øre, blå, grøn, stol, stå, hov, av, Nanna, puuuha, ja, nej - og garanteret mere som jeg ikke lige kan huske :-)
Hun siger også: "Elsker dig", "Sko på", "God tur" og "Den anden vej".
Ja, jeg er stolt. Synes det er VILDT. Hun kan også ekstremt mange sange og fagterne dertil. Hendes yndlingssang er "På en grøn bakketop" og jeg er TRÆT af at synge den efterhånden :-P
Hun ved hvor alle hendes kropsdele er (ører, øjne, næse, hovede, ben, fødder, tæer, arme osv) undtagens hendes mund. Hun elsker også at synge "Hoved, skulder, knæ og tå. Knæ og tå" osv. Og ja, fagterne kan hun! :-)
Hun er jordens gladeste og nemmeste pige. Jeg kunne ikke være mere tilfreds med hende. Har været så heldig
Hun giver high og low fives, viser stolt hendes "tykke" mave og fortæller mig hvor mine og hendes egne fødder og fingre osv er. Finder mine sko hvis jeg spørger om hun kan. Drikker af kop selv og spiser selv med gaffel (og fingre :-P).
Hun er endda småt begyndt at fortælle hvornår hun har lavet i bleen. Så slår hun sig selv på bleen og laver pruttelyde og sige "puhaa" :-)
Hun vejer cirka 12 kilo og er vel mellem 80-90 lang tror jeg :-P Og med 14 tænder og intet vrøvl ved nogen af dem.
Fik jeg nævnt at jeg er stolt? :-) 
(ps. Kæmpe billedspam. Sorry
)