Hej trætte mor! Deter så hårdt at skulle vågne så mange gange gange om natten. Alligvel kold tyrker, det går jeg ikke ind for og jeg trro heller ikke deter særligt godt, hverken for barn eller mor. Derimod skal din mand på banen om natten.
Hvis du fylder hende godt op om aftenen, hvor I hygger,slapper af og du slutter af med en amning inden hun bliver puttet.Så skulle hun kunne sove en god lur.inden næste måltid.
Med mindre du har haft for travlt om dagen, med alle mulige gøremål, drukket for lidt, mælkemængden er faldet og din datter derfor er nødsaget til hyppige amninger om natten for at stimulere mælkemængden.
Jeg vil foreslå du her i week enden kun lave mælkeproduktionsforløb. D.V.s
du lader dig varte op, henslænger på en sofa eller en drømmeseng, ammer, hviler,leger med hende, hviler,ammer, sover,ammer , hviler, mens du drikker nærende ting. saft, koldskål, en hvidtøl, ammete , smoothies, ja det du kan lide.
lad vasketøj rengøring alt andet vige, jeg producerer kan du sige,a flys aftaler,lad manden købe ind, lave mad, og hvad I menerikke kan udsættes.
Dermed vil du øge mængden så meget at hun sove rlængere om natten.og har brug for færre natmåltider. Hun skal henimod at få mad inden du går i seng og klare sig henimod morgentid.
Hvis hun vågner hurtigt efter et måltid, så er det far der står op, giver sutten , hånd på brystet : mens han messer roligt og overbevisende.med stor kærligehd. Alt er godt, far er her, sov du bare. Hun må gerne brokke lidt, ikke skrige utrøsteligt, så må han tage op og berolige.
Håber dtte kan inspirere,så der kommer mere gang i produktionen og nætterne bliver bedre og du ikke mindst får hvilet dig det du behøver.
En ekstra mulighed er,at du malker ud og far giver et natmåltid. En uafbrudt søvn vil være guld værd for dig.
Fortsat held og lykke med hende og stadig god sommer.
Varme hilsne r
Lisbeth Jess