Vær sød at hjælpe mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
8 svar
5 synes godt om
6. juli 2013

Drømme

Med at få ordet ud til de, der har brug for det 

da jeg meget snart skal flytte har jeg en masse ting jeg skal af med.

det drejer sig om:

pigetøj i str 50-74 (ikke meget) - alt der ikke er pænt ryger i skraldespanden så det er kun det pæne der sendes

voksentøj (kvinde) i str 38-42 - igen kun det der er velholdt (det er noget lidt underligt tøj noget af det, men velholdt)

kreative ting - herunder:

- papir i forskellige farver / mønstre

- udstyr jeg har brugt til at lave kort med

- garn

- maling

- muligvis en smule kageudstyr

Blandet (pige)legetøj

for det hele gælder det, at jeg helst vil give det til nogen der virkelig har brug for det / har svært ved at finde overskud i økonomien, men er der ikke nogen der har rettet henvendelse til mig før den 1 august, er det bare den første der har vist interesse, og alt jeg ikke er af med inden den 10. August ryger til genbrug.

alt jeg vil have for det, er portoen, hvis ikke personen har mulighed for at hente det (bor på Bornholm men flytter til København (Bispebjerg) på tirsdag. dog uden tingene, som jeg kun tager med hvis det ønskes)

alle er velkomne til at skrive til mig om hvilke ting de er interesserede i og hvorfor (jeg lover jeg ikke giver nogen oplysninger videre, og det behøver ikke være en længere forklaring) og jeg vil gerne sende billeder af de forskellige ting, når jeg har mulighed for det (altså i de næste par dage og ellers kan jeg kun tage billeder i weekenderne). Jeg forholder mig retten til at vælge mellem de evt interesserede

jeg er virkelig en samler og har så svært ved at gå af med ting / smide det ud, så jeg håber at I vil hjælpe mig med at finde nogen der har mere brug for disse ting end jeg har, og give mig lidt moralsk støtte 

Jeg kan kontaktes her på baby.dk, på facebook under navnet Dora Eli Andersen (ikke mit rigtige navn, men jeg har ikke lyst til min baby.dk profil bliver linket til mit navn) - sig til hvis I har problemer med at finde mig - og på mail adressen : dora.eli.andersen@gmail.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2013

Drømme

Drømme skriver:

det drejer sig om:

pigetøj i str 50-74 (ikke meget) - alt der ikke er pænt ryger i skraldespanden så det er kun det pæne der sendes

voksentøj (kvinde) i str 38-42 - igen kun det der er velholdt (det er noget lidt underligt tøj noget af det, men velholdt)

- garn

- maling

Blandet (pige)legetøj

for det hele gælder det, at jeg helst vil give det til nogen der virkelig har brug for det / har svært ved at finde overskud i økonomien, men er der ikke nogen der har rettet henvendelse til mig før den 1 august, er det bare den første der har vist interesse, og alt jeg ikke er af med inden den 10. August ryger til genbrug.

alt jeg vil have for det, er portoen, hvis ikke personen har mulighed for at hente det (bor på Bornholm men flytter til København (Bispebjerg) på tirsdag. dog uden tingene, som jeg kun tager med hvis det ønskes)

alle er velkomne til at skrive til mig om hvilke ting de er interesserede i og hvorfor (jeg lover jeg ikke giver nogen oplysninger videre, og det behøver ikke være en længere forklaring) og jeg vil gerne sende billeder af de forskellige ting, når jeg har mulighed for det (altså i de næste par dage og ellers kan jeg kun tage billeder i weekenderne). Jeg forholder mig retten til at vælge mellem de evt interesserede

jeg er virkelig en samler og har så svært ved at gå af med ting / smide det ud, så jeg håber at I vil hjælpe mig med at finde nogen der har mere brug for disse ting end jeg har, og give mig lidt moralsk støtte 

Jeg kan kontaktes her på baby.dk, på facebook under navnet Dora Eli Andersen (ikke mit rigtige navn, men jeg har ikke lyst til min baby.dk profil bliver linket til mit navn) - sig til hvis I har problemer med at finde mig - og på mail adressen : dora.eli.andersen@gmail.com

Anmeld

6. juli 2013

Maria-s

Hvis du har garn, synes jeg du skal tjekke gruppen "varme 15x15" ud på FB. Det er en velgørende gruppe, hvor hjælpsomme mennesker strikker/ hækler lapper til tæpper og lignende, til hjemløse i Danmark  Der skal da sikkert være nogen på Bonholm der er med i gruppen som gerne vil strikke dit garn til velgørenhed! 

Anmeld

6. juli 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Drømme skriver:

det drejer sig om:

- garn

- maling

Blandet (pige)legetøj

Det voksentøj du har, er det bukser/nederdele eller mere toppe/kjoler?

Anmeld

6. juli 2013

Maria-s

Maria-s skriver:

Hvis du har garn, synes jeg du skal tjekke gruppen "varme 15x15" ud på FB. Det er en velgørende gruppe, hvor hjælpsomme mennesker strikker/ hækler lapper til tæpper og lignende, til hjemløse i Danmark  Der skal da sikkert være nogen på Bonholm der er med i gruppen som gerne vil strikke dit garn til velgørenhed! 

BoRnholm self 

Anmeld

6. juli 2013

Drømme

Ms.Sunshine skriver:

Det voksentøj du har, er det bukser/nederdele eller mere toppe/kjoler?

Det er meget blandet, mest trøjer og bukser, men der er vidst også en nederdel eller to - meget af det er noget jeg har fået af min moster og som jeg aldrig har brugt. Og det er lige omkring et år siden jeg sidst kiggede på meget af det 

og så er der tøj jeg simpelthen er kommet til at købe for småt  Man er vel lidt optimist

der er også nogle varme trøjer

Anmeld

8. juli 2013

Drømme

Lige et enkelt billede

Anmeld

8. juli 2013

Drømme

Så skulle det være der

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juli 2013

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Jeg kunne godt være interesseret i papiret og det til at lave kort af - jeg er i gang med at lave en scrapbog til begge mine børn med billeder af deres far, der døde for knap 3 måneder siden, og der går en del materialer til. Betaler også gerne lidt for det udover portoen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.