Hvorfor får jeg engangsydelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.815 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. juli 2013

Anonym trådstarter

.... Når jeg har bedt om barsel/kontanthælp, da jeg er sygemeldt indtil barsel. Jeg har sendt vandrejournal og sygemelding sammen med alt det andet.
Nogen der kan svare mig på det? Jeg skulle jo gerne have kh, de der 10500 om måneden, og det er også det jeg har søgt.
Kan da ikke klare mig for så lidt?

Misforstå mig ikke, jeg er ikke utaknemlig, men frustreret, når jeg har søgt noget helt andet.

Sådan ser det ud:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2013

Benjamins'mor

Ring og spørg på mandag. Kun de kan svare dig på hvorfor.

Anmeld

6. juli 2013

LinLin

Anonym skriver:

.... Når jeg har bedt om barsel/kontanthælp, da jeg er sygemeldt indtil barsel. Jeg har sendt vandrejournal og sygemelding sammen med alt det andet.
Nogen der kan svare mig på det? Jeg skulle jo gerne have kh, de der 10500 om måneden, og det er også det jeg har søgt.
Kan da ikke klare mig for så lidt?

Misforstå mig ikke, jeg er ikke utaknemlig, men frustreret, når jeg har søgt noget helt andet.

Sådan ser det ud:

Der står da "kontanthjælp ej forsørger" og så et beløb for tre dage (= de sidste dage i juni)....

Anmeld

6. juli 2013

LinLin

Som jeg læser det får du TO ting

Anmeld

6. juli 2013

LRJ

Det er noget man automatisk får hvis man er gravid eller har barn og man søger kh senere end den 4 hver månede første gang

Anmeld

6. juli 2013

Mettefpigen

LRJ skriver:

DDeDet er noget man automatisk får hvis man er gravid eller har barn og man søger kh senere end den 4 hver månede første gang

Det har jeg aldrig fået.....

Anmeld

6. juli 2013

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Der står da "kontanthjælp ej forsørger" og så et beløb for tre dage (= de sidste dage i juni)....

Åh, jamen jeg kan slet ikke finde ud af sådan noget, det er første gang jeg skal på kh, er bare vant til at få en lønseddel men mit job giver ikke noget under sygdom og barsel, da jeg kun er tilknyttet.

Men tusind tak, så har de givet mig sådan en engangsydelse som ekstra uden jeg har søgt det?

Tror du de kigger ned på en og holder ekstra øje med en når man har født, når man får kh?

Anmeld

6. juli 2013

LRJ

Mettefpigen skriver:

Det har jeg aldrig fået.....

Det har jeg alle 3 gange jeg har søgt om Kh..

Anmeld

6. juli 2013

Kløver

Hvis du ser beløbet så er det for 4 dage, 27-30/6 så prøv at snakke, måske du får den normale ydelse til 1 august

Anmeld

6. juli 2013

LinLin

Anonym skriver:

Åh, jamen jeg kan slet ikke finde ud af sådan noget, det er første gang jeg skal på kh, er bare vant til at få en lønseddel men mit job giver ikke noget under sygdom og barsel, da jeg kun er tilknyttet.

Men tusind tak, så har de givet mig sådan en engangsydelse som ekstra uden jeg har søgt det?

Tror du de kigger ned på en og holder ekstra øje med en når man har født, når man får kh?

Jeg ved ikke noget om det har aldrig fået kh...
Kunne bare se der var to forskellige beløb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.