Menstruation eller hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

980 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. juli 2013

CH2012

Jeg ved godt, at i sidste ende må jeg bare se tiden an, men vil nu lige høre jer alligevel.... Jeg var på toilet igår aftes, og da jeg tørrede mig, var der noget lyserødt blod/udflåd. Og så tænkte jeg at det var min menstruation, selvom sådan plejer min menstruation aldrig at være. Her til morgen ved en 7-tiden var det det samme, dog mindre mængde. (Der var dog heller ikk meget igår). De tre-fire efterfølgende gange har det så bare kun været udflåd med gammelt blod... Og normalt plejer jeg bare at bløde rigtig meget og med rigtig mange smerter... Og har kun lidt anspændthed i underlivet indtil videre.

Jeg tør ikk tro noget, men hvad tænker I? Skulle egentlig have min menstruation i dag og så ellers regnede jeg med at teste i morgen, hvis den ikk kom. Har dog taget en test i morges, der var negativ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2013

Kløver

Kan de æl være kommet senere og det har været en implationsblødning, tror jeg det hedder, altså når ægget sætter sig fast

Anmeld

6. juli 2013

CH2012

Maja84 skriver:

Kan de æl være kommet senere og det har været en implationsblødning, tror jeg det hedder, altså når ægget sætter sig fast

Jeg har ikk taget en ægløsningstest, men er ret så sikker på jeg havde det lørdag for to uger siden pga. smerterne dagen før, og den mængde udflåd der var der både fredag og lørdag... Men ja, jeg ved sgu ikk...

Anmeld

6. juli 2013

Kløver

CH2012 skriver:

Jeg har ikk taget en ægløsningstest, men er ret så sikker på jeg havde det lørdag for to uger siden pga. smerterne dagen før, og den mængde udflåd der var der både fredag og lørdag... Men ja, jeg ved sgu ikk...

Så der jo ikke andet at gøre end at vente og se tiden an

Anmeld

6. juli 2013

CH2012

Maja84 skriver:

Så der jo ikke andet at gøre end at vente og se tiden an

Det er rigtigt Synes at have læst, at nogle oplever meget kortvarig blødning, fordi kroppen lige skal finde ud af, at den er gravid...

Anmeld

6. juli 2013

Kløver

CH2012 skriver:

Det er rigtigt Synes at have læst, at nogle oplever meget kortvarig blødning, fordi kroppen lige skal finde ud af, at den er gravid...

Ja, nu kunne jeg se du svarede i en anden tråd st du først har kunne teste positiv i uge 5/6 så der er jo tid endnu jeg fik selv tydelig positiv test med min søn da jeg var 5/6 uger henne, havde heller ikke testet før, og fik positiv test med lillesøster ca i uge 4 tror jeg
Krydser for at den er der

Anmeld

6. juli 2013

CH2012

Maja84 skriver:

NåNå

Ja, nu kunne jeg se du svarede i en anden tråd st du først har kunne teste positiv i uge 5/6 så der er jo tid endnu jeg fik selv tydelig positiv test med min søn da jeg var 5/6 uger henne, havde heller ikke testet før, og fik positiv test med lillesøster ca i uge 4 tror jeg
Krydser for at den er der

Nårh, nej, det var nu ikk mig selv jeg referede til, men har læst om nogle :-) Jeg har ingen børn endnu...

Anmeld

6. juli 2013

Kløver

CH2012 skriver:

Nårh, nej, det var nu ikk mig selv jeg referede til, men har læst om nogle :-) Jeg har ingen børn endnu...

Undskyld misforstod, men måske du alligevel hører under den kategori og nogle tester jo positivt fra den ene dag til den anden så måske den er der en af de næste par dage

Anmeld

6. juli 2013

CH2012

Maja84 skriver:

JJa

Undskyld misforstod, men måske du alligevel hører under den kategori og nogle tester jo positivt fra den ene dag til den anden så måske den er der en af de næste par dage

Ja, jeg kan have lov til at håbe... Eller som min kæreste siger: tro på det bedste, forvent det værste... Men det kan godt være lidt svært nogle gange

Anmeld

6. juli 2013

Kløver

CH2012 skriver:

Ja, jeg kan have lov til at håbe... Eller som min kæreste siger: tro på det bedste, forvent det værste... Men det kan godt være lidt svært nogle gange

Ja forstår jeg godt, og man bliver også sååå utålmodig med at få svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.