30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Sagen er den, at jeg har det skønneste barn på knap 3 år. H*n er mit et og alt og har virkelig bare været perfekt fra første sekund.
Nu er jeg så blevet mor til endnu et barn og jeg synes bare at det er SÅ svært! H*n er SÅ nem! Spiser og sover! Jeg føler mig bare ikke connected på samme måde, som ved mit første barn!
Jeg har sindssygt meget angst for at jeg ikke kan elske den yngste på samme måde som mit første barn. Barnet er kun få uger gammel, så det er jo stadig ret nyt, men jeg føler mig bare SÅ forkert!
Tænk hvis jeg ikke kan elske dem lige meget!?

Er jeg bare helt galt på den
Ved du hvad, jeg tror det er meget normalt, du har haft 3 år til at knytte dig til den første, den næste har du kun lige mødt. Tror ikke du elsker den ene mere end den anden, men bare på to forskellige måder. og det er helt normalt! Giv nu dig selv lidt tid, og nyd den lille ny.
Da jeg fik min søn følte jeg selvfølgelig kærlighed og alt det der, men følte mig mere connected med min bonusdatter på 6 som jeg havde kendt fra hun var to.
idag er hun 8 og min søn er to, og nu føler jeg mig lige så tæt med min søn som med min bonus (måske endda lidt mere nu han er mit biobarn)
hvis du ellers er lidt nede og føler det hele er uoverskueligt så snak med din sp, kunne jo måske være tegn på fødselsdepression.
held og lykke med det hele, og tillykke med den lille.
Anmeld