Skyllefarve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. juli 2013

Perla

Jeg vil meget gerne friske min hårfarve op inden en fest, men jeg aner ikke hvilke hår-skyllefarver der er gode? 

Man hører så meget om allergiske reaktioner og jeg er ikke helt tryk ved tanken!

får normale farvet hår ved frisør, så det er bare for at friske farven op og måske dæmpe de grå() hår lidt!!

Har I erfaringer med skyllefarver? Det skal være en varm chokolade brun farve!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2013

DianaRJS

Perla skriver:

Jeg vil meget gerne friske min hårfarve op inden en fest, men jeg aner ikke hvilke hår-skyllefarver der er gode? 

Man hører så meget om allergiske reaktioner og jeg er ikke helt tryk ved tanken!

får normale farvet hår ved frisør, så det er bare for at friske farven op og måske dæmpe de grå() hår lidt!!

Har I erfaringer med skyllefarver? Det skal være en varm chokolade brun farve!

skyllefarve kan desværre ikke dække det grå...

men prøv t læs dig frem til kassen, bland det når du kommer hjem og lige tag lditbag øret og tør af efter lidt tid så det ikke smitter af permenent, der kan du se om du reagere allergisk

Anmeld

6. juli 2013

Mettefpigen

Jeg har brugt skyllefarve siden jeg var 16 år ca.... Har prøvet mange forskellige og har ikk haft en dårlig oplevelse endnu... Der er nogle få nogle der dækker grå hår, så kig efter dem :-)

Anmeld

6. juli 2013

Mettefpigen

Men vil sige at hvis det er for at friske den op så er det nok en dårlig idé... Du kan nok ikk ramme den samme farve som frisøren har.... Man kan få noget ved frisøren der minder lidt om farve som frisker farven op igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.