Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
... Med at være positive de damn ÆL-teste !
Tror bare at jeg må holde mig langt væk fra skabet hvor de ligger, og så teste igen tirsdag, hvis mens ikke dukker på mandag....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Elias2010<3 skriver: ... Med at være positive de damn ÆL-teste ! Tror bare at jeg må holde mig langt væk fra skabet hvor de ligger, og så teste igen tirsdag, hvis mens ikke dukker på mandag....
Har du taget en graviditets test! ÆL-teste slår ud på HCG graviditetshormonet.. Men ikke omvendt..
ønskebarn74 skriver: Har du taget en graviditets test! ÆL-teste slår ud på HCG graviditetshormonet.. Men ikke omvendt..
Ja, jeg har taget en g test, men den viser negativ
Det er da ikke til at hitte ud af !
Elias2010<3 skriver: Ja, jeg har taget en g test, men den viser negativ Det er da ikke til at hitte ud af !
Det er ikke sikkert der er nok til at den bliver positiv endnu..
ønskebarn74 skriver: Det er ikke sikkert der er nok til at den bliver positiv endnu..
Men da jeg var gravid ned min søn, kunne jeg allerede teste positiv 3+5.. Og det ville jeg være idag ?
Elias2010<3 skriver: Men da jeg var gravid ned min søn, kunne jeg allerede teste positiv 3+5.. Og det ville jeg være idag ?
Med min datter var jeg 2 uger over tid før jeg kunne teste positiv, med min søn kunne jeg omkring 3+4/3+5 så det kan være meget forskelligt
Graviditeter er ikke ens..
ønskebarn74 skriver: Graviditeter er ikke ens..
I know .. Det er bare træls at gå i uvished
TbCp skriver: Med min datter var jeg 2 uger over tid før jeg kunne teste positiv, med min søn kunne jeg omkring 3+4/3+5 så det kan være meget forskelligt
det var da irriterende så forskelligt det kan være
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128