Bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. juli 2013

Anonym trådstarter

Hejsa

Min mand og jeg flytter snart på landet, og er derfor nødt til at købe en bil mere. 

Vi har ikke de store krav til bilen, udover at den selvfølgelig ikke skal koste en halv million. 

Derudover skal det være en familiebil, med plads til et par børn og hvad man nu ellers kører rundt med :-)

Vi har ikke besluttet om vi skal købe fra ny eller en brugt. 

Lige pt. har vi en kia picanto som vi købte fra ny for 1½ år siden. Den er vi rigtig glade for den, men den er desværre ikke stor nok + vi skal i hver vores retning, og den offentlige transport til vores nye hus er elendig. 

Vi har MEGET list forstand på biler. Har forsøgt at bruge bilbasens hjemmeside. Men her skal man både kunne udfylde bilmærke og model, og det ved vi ærlig talt intet om. 

Nogle der kan anbefale nogle gode, rummelige, nogenlunde billige, og langt på literen familiebiler, som vi så kunne undersøge nærmere? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du ka da købe vores gode gamle Peugeot 306 fra 1999 til 10.000. Den er ny synet, og køre fint. Der er dog kun 1 nøgle med til, og den ka kun låses op fra venstre fordør. Der er vinterdæk med og det hele.  Vh stine

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg tror vi skal have en lidt nyere model Men ellers tak for tilbudet :p 

Vi er lidt luksusdyr i forhold til det med bil, da vi kører ret meget  

Anmeld

5. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Jeg tror vi skal have en lidt nyere model Men ellers tak for tilbudet :p 

Vi er lidt luksusdyr i forhold til det med bil, da vi kører ret meget  

Ja vi har også lige købt en bilingo brugt, og den er godt nok dejlig at køre i. Så når nu i ik vil ha vores vildt gode tilbud så vil jeg gerne anbefale en bilingo!! Vh stine

Ps husk t trykke citer indlæg, når du svare tilbage. Vh stine

Anmeld

5. juli 2013

esioul

Anonym skriver:

Hejsa

Min mand og jeg flytter snart på landet, og er derfor nødt til at købe en bil mere. 

Vi har ikke de store krav til bilen, udover at den selvfølgelig ikke skal koste en halv million. 

Derudover skal det være en familiebil, med plads til et par børn og hvad man nu ellers kører rundt med :-)

Lige pt. har vi en kia picanto som vi købte fra ny for 1½ år siden. Den er vi rigtig glade for den, men den er desværre ikke stor nok + vi skal i hver vores retning, og den offentlige transport til vores nye hus er elendig. 

Vi har MEGET list forstand på biler. Har forsøgt at bruge bilbasens hjemmeside. Men her skal man både kunne udfylde bilmærke og model, og det ved vi ærlig talt intet om. 

Nogle der kan anbefale nogle gode, rummelige, nogenlunde billige, og langt på literen familiebiler, som vi så kunne undersøge nærmere? :-)

Jeg tænker noget ala dette.

Det er en fornuftig bil

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/skoda/fabia/14-tdi-75-ambiente/1529696

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg tænker noget ala dette.

Det er en fornuftig bil

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/skoda/fabia/14-tdi-75-ambiente/1529696

Ja den har vi også kigget nærmere på, synes bare det er svært at bedømme hvor stort bagagerummet er på billederne :s 

Det med biler er bare en jungle i min verden, har simpelthen så lidt forstand på det som overhovedet muligt :p 

Anmeld

5. juli 2013

esioul

Anonym skriver:

Ja den har vi også kigget nærmere på, synes bare det er svært at bedømme hvor stort bagagerummet er på billederne :s 

Det med biler er bare en jungle i min verden, har simpelthen så lidt forstand på det som overhovedet muligt :p 

Altså Jeg kan have 2 hunde i bagagerummet (dalmatiner og labrador) uden de sidder klemt.

Kan være det giver en lille fornemmelse.

Self er det ikke st.cat bagagerum, men synes det er rummeligt

Anmeld

5. juli 2013

esioul

Anonym skriver:

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/skoda/fabia/14-16v-75-ambiente-combi/1658827

Den kan også fås i den større model. Den havde jeg os kig på.

Anmeld

6. juli 2013

Bshizzle

Vi er super glade for vores Citroën C5 og Opel Vectra 

Men ellers er det bare med at kigge efter Bilens år (jo nyere jo bedre..)

hvor langt den har kørt til selve prisen! (Tjek evt samme modeller).

om der er noget Rust! 

Hvornår den er synet. 

Så er det vare op til end smag af biler 

Vi har haft en DEL biler gennem mine 6 år med kæresten, men det er bare sjovt at prøve noget nyt og anderledes 

Anmeld

6. juli 2013

Chevro

Anonym skriver:

Hejsa

Vi har lige købt en Mazda 6, fra 2010. Den har lige fået taget toppen af prisen, og har kun gået 70.000 km.

Med en 2.2 l. motor og 163 diesel heste

Hvis i skal køre meget er det ihvertfald god bil for pengene, og som er økonomisk i fht. brændstof og god sikkerhed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.