Hvad gør man ved modersmærke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
5 svar
5 synes godt om
5. juli 2013

dollygirl

Hej piger

Hvad gør man når man har fundet et modersmærke på kroppen? Den er flad og bar lidt mørkere end ens egen hudfarve.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

Bak

dollygirl skriver:

Hej piger

Hvad gør man når man har fundet et modersmærke på kroppen? Den er flad og bar lidt mørkere end ens egen hudfarve.

Hvis det ser mistænkeligt ud: uregelmæssige rande, farveskift og er vokset på det seneste, så ville jeg gå til lægen og få det undersøgt

Anmeld

5. juli 2013

marieo

umiddelbart vil jeg sige ingenting. Det er normalt at have modersmærker. Hvis det ikke har en underlig farve, skal du da bare lade det være.

Anmeld

6. juli 2013

FrkDitte

dollygirl skriver:

Hej piger

Enig med de to andre..

hold øje med det.. og næste gang du skal til lægen, kan du få ham/hende til lige at kigge på det.

Ingen grund til at sætte alt muligt igang.. 

D.

Anmeld

6. juli 2013

camilla10

dollygirl skriver:

Hej piger

Det lyder harmløst. Jeg får hele tiden nye. Hvis jeg er lidt i tvivl omkring et nyt mærke, får jeg det tjekket hos lægen næste gang jeg er afsted. Hold øje med om farven ændrer sig eller det klør eller i det hele taget skifter karakter.

Anmeld

6. juli 2013

Mumto3

Man får nye modersmærker frem til 40års alderen, så stopper der med at komme nye.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.