Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnnL skriver: Hej ladies Ja så blev det jo Juli, det er = PB Er så spændt og vi glæder os så meget Bliver spændende at se hvornår vi er heldige Mange mange tanker og sommerfugle i maven Ville bare lige dele min glæde med jer
Hej ladies
Ja så blev det jo Juli, det er = PB
Er så spændt og vi glæder os så meget Bliver spændende at se hvornår vi er heldige Mange mange tanker og sommerfugle i maven
Ville bare lige dele min glæde med jer
Hvor spændende Krydser fingre for at den er der i første forsøg!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkZier skriver: ja det jo en hel ny verden - men tro mig, det er den bedste verden! både at PB, at være gravid og ikke mindst at være mor!jeg haaadet at være gravid men det har ført mig til det mest vidunderlige i verden: ISAAK åååh.. det så godt for jer
ja det jo en hel ny verden - men tro mig, det er den bedste verden! både at PB, at være gravid og ikke mindst at være mor!jeg haaadet at være gravid men det har ført mig til det mest vidunderlige i verden: ISAAK
åååh.. det så godt for jer
Det lyder fantastisk Glæder mig til at begive mig ind i den verden Har så svært ved ik at sige det til nogen, bare det at vi er begyndt.. Hmm det bliver svært det her.. Har jo nærmest lyst til at råbe ens glæde ud hihi
Tak søde, glæder os
emmagirl skriver: Hvor spændende Krydser fingre for at den er der i første forsøg!
Ja rigtig spændende Mange tak
Det er bare så spændende
for det går stærkt.
Hvornår har du første testdag?
Miss-86 skriver: Det er bare så spændende for det går stærkt.
Mange tak søde Gør vi også
emmagirl skriver: Hvornår har du første testdag?
Dumt spørgsmål, men tænker du på den dag, hvor min menses ik burde komme?
Fik min menses i søndags, så håber den er der ved anden æl
AnnL skriver: Dumt spørgsmål, men tænker du på den dag, hvor min menses ik burde komme? Fik min menses i søndags, så håber den er der ved anden æl
Hehe, ja Så krydser vi for at den er der i næste cyklus
emmagirl skriver: Hehe, ja Så krydser vi for at den er der i næste cyklus
Super hehe Tak ja det gør vi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128