En overdejlig dag er ved at ende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.009 visninger
13 svar
19 synes godt om
5. juli 2013

o1Mutte

Ja jeg har bare haft den mest dejlige dag længe
Har ryddet op, støvsuget og vasket gulve, ordnet vasketøj, tørret støv af og andre 'små ting' herhjemme.
Og så har jeg slappet af på sofaen med kaffe og desperate housewifes. Som jeg er totalt afhængig af for tiden

Og nu har vi lige spist nybagte muffins og drukket KOLD mælk Min bonus datter og jeg har været rigtig kreative med flot blå glasur og stjernekrymmel (som BTW er umulige at tygge ) og vi har bare fjollet og hygget i mens

Håber i andre har haft en ligeså dejlig dag

Og så lige et billede af vores umådelig smukke kage og muffins
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

esioul

o1Mutte skriver:

Har ryddet op, støvsuget og vasket gulve, ordnet vasketøj, tørret støv af og andre 'små ting' herhjemme.
Og så har jeg slappet af på sofaen med kaffe og desperate housewifes. Som jeg er totalt afhængig af for tiden

Og nu har vi lige spist nybagte muffins og drukket KOLD mælk Min bonus datter og jeg har været rigtig kreative med flot blå glasur og stjernekrymmel (som BTW er umulige at tygge ) og vi har bare fjollet og hygget i mens

Så dejligt at høre

Godt i har hygget jer

Anmeld

5. juli 2013

o1Mutte

esioul skriver:

Så dejligt at høre

Godt i har hygget jer

Det har vi Hun er sådan en dejlig pige

Anmeld

5. juli 2013

Krussedulle

o1Mutte skriver:

Ej hvor hyggeligt!!

Der er næsten ikke noget bedre end en dag, fuld af overskud og hygge!

Vi har ikke bedrevet det vilde i dag..

Anmeld

5. juli 2013

FrkZier

o1Mutte skriver:

det lyder godt nok hyggeligt!

- jeg elsker at dine muffins ser ud som mine også ALTID gør, tror aldrig jeg lærer at de der skide tynde forme bare ikke kan holde formen særlig længe

Anmeld

5. juli 2013

o1Mutte

Krussedulle skriver:

Ej hvor hyggeligt!!

Der er næsten ikke noget bedre end en dag, fuld af overskud og hygge!

Vi har ikke bedrevet det vilde i dag..

Nej det er der godt nok ikke Og manden havde ladet mig sove så da han vækkede mig, havde han lunet rundstykker og lavet kaffe Så kan dagen da næsten ikke starte bedre

Jamen sådanne dage har jeg også en del af Det er nu heller ikke så ringe, endda!

Anmeld

5. juli 2013

o1Mutte

FrkZier skriver:

det lyder godt nok hyggeligt!

- jeg elsker at dine muffins ser ud som mine også ALTID gør, tror aldrig jeg lærer at de der skide tynde forme bare ikke kan holde formen særlig længe

Hehe ja mine muffins er vind og skæve Og har endda brugt to papir forme, for at de ikke skulle miste formen.. Det virker ikke, kan jeg hilse og sige

Har dog nogen i silikone de er bare gode..
De er bare blevet væk

Anmeld

5. juli 2013

FrkZier

o1Mutte skriver:

Hehe ja mine muffins er vind og skæve Og har endda brugt to papir forme, for at de ikke skulle miste formen.. Det virker ikke, kan jeg hilse og sige

Har dog nogen i silikone de er bare gode..
De er bare blevet væk

jeg overvejer altid at købe en silicone form - og så bliver jeg pisse nærrig fordi de jo SÅ dyre i forhold til papirformene

Anmeld

5. juli 2013

Kløver

Hvor lyder det dejligt

Anmeld

5. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
FrkZier skriver:

jeg overvejer altid at købe en silicone form - og så bliver jeg pisse nærrig fordi de jo SÅ dyre i forhold til papirformene

Du ska da købe en silikone form, til at putte dine tynde parpir forme i. Det har jeg gjort og det virker! 

Og ellers så køber jeg de tykker parpirsforme. De holder nemlig formen!

Til ts. Hvor lyder det bare hyggeligt! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.