Myg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.932 visninger
8 svar
1 synes godt om
5. juli 2013

CroQuis

Vi har døren stående åbent til soveværelset det meste af dagen, for at få frisk og kølig luft ind, og selvom der intet lys er tændt derinde, er der stadig en myg eller to der forvilder sig derind  Og når først de går igang med at buzze i nærheden af mit hovede, kan jeg simpelt hen ikke sove... Så de kan nå at holde mig vågen i en halv times tid, en 3-4 gange om natten  Jeg prøver ihærdigt at tænde en lygte eller lys, for hurtigt at kunne klaske dem, men så er de bare forsvundet... Øv..

Kan man have et eller andet myggelys (der hjælper) som de bliver tiltrukket af og bliver grillet eller lign...???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

B&J

ind i mellem har netto-rema- eller harald Nyborg sådan en man kan hænge op den har blå lys i og der bliver de grillet og den virker

de er super træls de små bæster

Anmeld

5. juli 2013

Moma

Ja de er bare irriterende de myg  Vores datter er helt sat til af store myggestik

Anmeld

6. juli 2013

CroQuis

B&J skriver:

ind i mellem har netto-rema- eller harald Nyborg sådan en man kan hænge op den har blå lys i og der bliver de grillet og den virker

de er super træls de små bæster

Ja, de er så møj irriterende !! 

Anmeld

6. juli 2013

CroQuis

Moma skriver:

Ja de er bare irriterende de myg  Vores datter er helt sat til af store myggestik

Det er min mand også, fordi han ikke kan holde sig under dynen pga  varme hehe..

Jeg har heldigvis kun fået 2 indtil videre, men det er på hænderne, nok fordi de stikker ud 

Har forresten opdaget, at igår lukkede vi døren tidligere, og har ingen myg haft i nat. Så måske hvis vi lukker døre og vinduer inden det bliver mørkt, og myggene kommer frem, holder de sig ude 

Anmeld

6. juli 2013

AnthonsMor

CroQuis skriver:

Vi har døren stående åbent til soveværelset det meste af dagen, for at få frisk og kølig luft ind, og selvom der intet lys er tændt derinde, er der stadig en myg eller to der forvilder sig derind  Og når først de går igang med at buzze i nærheden af mit hovede, kan jeg simpelt hen ikke sove... Så de kan nå at holde mig vågen i en halv times tid, en 3-4 gange om natten  Jeg prøver ihærdigt at tænde en lygte eller lys, for hurtigt at kunne klaske dem, men så er de bare forsvundet... Øv..

Kan man have et eller andet myggelys (der hjælper) som de bliver tiltrukket af og bliver grillet eller lign...???

Tror da Harald Nyborg og Jem og Fix har sådan en insektkiller! Sådan en der steger dem når de kommer for tæt på..

Anmeld

6. juli 2013

jydeinden

CroQuis skriver:

et stks link til en lampe

http://www.harald-nyborg.dk/p4450/insektfanger-7w-sartano

Anmeld

6. juli 2013

Mother-love

Ellers kan man få de der net man kan sætte på vinduer og døre. Ved ikke hvor man kan få dem henne. Vi har heldigvis ikke nogen myg i soveværelset. Men har de sidste par dage fået sygt mange myggestik bare af at gå ud og ryge om aftenen. Og de er bare så skide belastende for det klør bare af h..... Til

Anmeld

6. juli 2013

Billemyre

Vores lejlighed er mega varm (bor under taget), så vi bliver nødt til at have åbne vinduer om natten, ellers smelter vi!
Derfor har vi købt myggenet i Jysk Sengetøjslager for en flad halvtredser
Der følger sådan noget klisterbånd med, som skal sættes på vinduesrammen, og så klistrer man bare nettet fast rundt i kanten.
Nettet kan hives af og på ret mange gange, før det ikke klistrer mere!

Det er godt nok ikke stort nok til en dør, men ville da lige nævne det alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.