Hvad havde du gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
2 svar
4 synes godt om
5. juli 2013

Anonym trådstarter

du havde en skide god veninde igennem nogle år, i blev uvenner og har så ikke snakket sammen i ca 5 måneder, nu begynder du at savne det i havde engang, hvad gør du? 

Jeg har skrevet til hende, hvordan jeg hat det og at jeg savner hende osv, hun svare "at hun ikke ved om hun vil snakke med mig igen, for hun er bange for at blive svigtet igen" 

Jeg vil hellere ikke virke som en der kommer tiggene på knæ og er til grin, derimod savner jeg hende så meget, men hun skriver at hun vil tænke over det, for hun har brug for tid"..... Det skal lige siges det ikke er det hele store vi er blevet uvenner over, det var blot noget pige fnadder.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

Gittemor09

Anonym skriver:

du havde en skide god veninde igennem nogle år, i blev uvenner og har så ikke snakket sammen i ca 5 måneder, nu begynder du at savne det i havde engang, hvad gør du? 

Jeg har skrevet til hende, hvordan jeg hat det og at jeg savner hende osv, hun svare "at hun ikke ved om hun vil snakke med mig igen, for hun er bange for at blive svigtet igen" 

Jeg vil hellere ikke virke som en der kommer tiggene på knæ og er til grin, derimod savner jeg hende så meget, men hun skriver at hun vil tænke over det, for hun har brug for tid"..... Det skal lige siges det ikke er det hele store vi er blevet uvenner over, det var blot noget pige fnadder.... 

det er rigtig trist at miste en veninde til noget "pige fnidder", men måske hun ikke opfatter det som pige fnidder, men noget der gør lidt mere ondt...

jeg ville give hende tid til og tænke... nu har du lagt ud, og lagt dine kort på bordet, så må resten være op til hende

håber for dig at det hele går i den rigtige retning

Anmeld

5. juli 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Jeg ville give hende den tid det tager hende at blive god igen og evt. bare skrive tilbage, at når hun er klar så vil du være der.

Jeg synes ikke man kommer "tiggende" tilbage, fordi man indrømmer evt. fejl og siger at man ønsker at ses igen og at man savner vedkommende. Det skal man næsten gøre, hvis man er rigtig gode venner - fordi så er det hele vel sandt og nogle gange er det den ene som må tage et par skridt mere end den anden, men skulle det ske igen, så er det måske din veninde som gør det.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.