Ipad mini ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. juli 2013

Aqnete

Jeg har bestilt en ipad mini 32 GB 4g.

Nu jeg i tvivl om jeg vil have den eller ej . Nogle der er glade for deres ?Og skal man købe simkort for at gå på nettet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

quindelist

Aqnete skriver:

Nu jeg i tvivl om jeg vil have den eller ej . Nogle der er glade for deres ?Og skal man købe simkort for at gå på nettet ?

Vores pige har en iPad mini og bruger den flittigt -vi er rigtig glade for den
Vi går bare på nettet via vores eget trådløse netværk og har ikke behov for simkort -men det afhænger jo af hvad og hvor du skal bruge den

Anmeld

5. juli 2013

Troldemommi

Aqnete skriver:

Vi elsker vores ipad mini og vi bruger den alle tre  Den kører over trådløst netværk hvis man har det 

monica

Anmeld

5. juli 2013

pcoramt

Aqnete skriver:

jeg fravalgte ipad mini og købte den i alm størrelse.. den anden er simpelhen for lille til mit behov (studie)

Anmeld

5. juli 2013

PernilleogLouis

Herhjemme har min søn den og elsker den - jeg har selv den alm - ville blive irriteret på den lille - syns den er lige lille nok 

Anmeld

5. juli 2013

Gittemor09

Aqnete skriver:

kan ikke huske hvad for en ipad vi har... en med 9 tommer eller sådan noget...

mig og datteren på 4 bruger den flittigt og kører ind over vores hjemmenet...

men man skal dog være obs på inden man køber en at man skal være sikker på om det skal være med eller uden trådløst net... for hvis man køber uden, kan man ikke få sat i senere hen

Anmeld

5. juli 2013

Mini us

Vi elsker vores men fortrydee at vi ikke tog alm størrelse :/

Anmeld

5. juli 2013

JulieE

Jeg er super lad for min IPad mini. Vi har også en i alm størrelse, men jeg synes faktisk den er tung at sidde med  

Anmeld

5. juli 2013

LSM

Aqnete skriver:

Valgte selv at købe en i alm. Størrelse, synes mini'en blev for lille
Ang netværk skal du når du køber den tage stilling til om du vil have 3G netværk på (det samme som i mobiler) du skal altså ikke købe et simkort, men det vil sidde i selve ipaden. Vælger du det fra er det ikke muligt at få lagt ind senere. Men du kan så gå på nettet via wifi.

Så du skal tage stilling til om du har behov for at skulle på nettet hvor du ikke har mulighed for at gøre via wifi

Håber ikke det blev for rodet

Anmeld

6. juli 2013

IT-nørd

Aqnete skriver:

Vi har både mini, som Freya på 2 år bruger og en almindelig størrelse. Minien er rigtig fin til børn. 

Begge vores kører kun på wifi, uden simkort. Hvis vi er et sted hvor der ingen trådløst netværk er, kører vi over iPhone og internetdeling. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.