Ferie ferie ferie :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. juli 2013

Guldet

Andre der også har fået ferie fra idag af?

Herhjemme skal vi nyde 3 ugers ferie sammen, vi tager til Ebeltoft og bor på campingplads i nogle dage. Nogen der har nogle forslag hvad vi skal se? Vi skal i Reepark igen iår, det er bare så fantastisk et sted

God sommer derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Desvære ik! Men rigtig god ferie til dig. Håber i får godt vejr, men gemmer lidt til os andre! Vh stine

Anmeld

5. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

jaaa, jeg har 4 uger fra idag og det er bare så skønt 

Vi skal i sommerhus i næste uge i ålbæk, og senere skal mig og manden på weekendophold mens ham den lille tager en miniferie hos mormor og morfar blir skøøøøøøønt 

Anmeld

5. juli 2013

Fenja09

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Andre der også har fået ferie fra idag af?

Herhjemme skal vi nyde 3 ugers ferie sammen, vi tager til Ebeltoft og bor på campingplads i nogle dage. Nogen der har nogle forslag hvad vi skal se? Vi skal i Reepark igen iår, det er bare så fantastisk et sted

God sommer derude

Skandinavisk Dyrepark og Kattegatcentret ligger også i nærheden.

Djurs Sommerland, Fregatten Jylland, vægtergang - det sker kun i højsæsonen og starter fra trappen ved det gamle rådhus i Ebeltoft.

Og så kan man da også tage et smut ud forbi Dansk Motor og Maskinsamling. Min morfor lavede Nordjysk Motorsamling med over 200 stationære motorer efter hans død er de flyttet til Djursland. Måske det var noget for manden

Ha´en rigtig dejlig ferie!

/Fenja

Anmeld

5. juli 2013

B&J

sådan noget må du da ikke skrive skal lige på arbejde imorgen også FERIE JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.