Kasse med mad fra kommunen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.789 visninger
11 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juli 2013

Anonym trådstarter

Vores lille familie har lige fået bevilliget en kasse med mad 2 gange om måneden fra kommunen, mener jeg det er.

Det er vores socialrådgiver der har søgt det for os og hun skrev lige en sms at det er gået igennem. Så jeg ved egentlig ikke så meget om det.

Er der nogen der får sådan en kasse eller måske en socialrådgiver der kan fortælle mig hvad den indeholder?

Man kan svare anonymt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

Kløver

Kender intet til det, men opper lige og håber andre kan hjælpe dig

Dejligt for jer med sådan en kasse, har aldrig hørt om det før håber det kan hjælpe jer

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Kender intet til det, men opper lige og håber andre kan hjælpe dig

Dejligt for jer med sådan en kasse, har aldrig hørt om det før håber det kan hjælpe jer

Tak for det

Ja det er rigtig dejligt der findes den slags hjælp

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

Hold da op det er mange visninger uden svar, men må nok konkludere at der ikke er andre der har fået/får sådan en kasse

Anmeld

6. juli 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Hold da op det er mange visninger uden svar, men må nok konkludere at der ikke er andre der har fået/får sådan en kasse

Jeg ved desværre heller ikke noget om selve kassen eller dens indhold, men går ud fra at det hører under "akut økonomisk hjælp" - i får det kun i en midlertidig periode ikke?

Det er forskelligt hvordan kommunerne hjælper folk i økonomisk krise. Nogle steder får folk et vist beløb pr dag der skal bruges til mad og i andre kommuner får man madkuponer, hvor man så skal handle ind i et bestemt supermarked som kommunen vælger.

Dejligt at i får hjælp!

/Fenja

Anmeld

6. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes at det lyder super smart!! Vh stine

Anmeld

6. juli 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg ved desværre heller ikke noget om selve kassen eller dens indhold, men går ud fra at det hører under "akut økonomisk hjælp" - i får det kun i en midlertidig periode ikke?

Det er forskelligt hvordan kommunerne hjælper folk i økonomisk krise. Nogle steder får folk et vist beløb pr dag der skal bruges til mad og i andre kommuner får man madkuponer, hvor man så skal handle ind i et bestemt supermarked som kommunen vælger.

Dejligt at i får hjælp!

/Fenja

Vi ved vi får en decideret kasse med indhold 2 gange om måneden og det løber til resten af året

Anmeld

6. juli 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Vi ved vi får en decideret kasse med indhold 2 gange om måneden og det løber til resten af året

Håber ikke, at det er for nysgerrigt, og hvis du ikke kan svare uden at miste anonymstatus, så er det helt ok....hvorfor fik I bevilget den hjælp?

Anmeld

6. juli 2013

wamse

Kender heller ikke til sådan en ordning, men er glad for at høre, at der findes den form for hjælp, når der er behov for det 

Anmeld

6. juli 2013

C-Dog

Var det ikke sådan en som Christina og Dennis fra dum fik da han spillede deres penge op? Mener at kunne huske der var hakket oksekød, mel gær og lidt grønt og suppe? Men mon ikke det er forskelligt fra gang til gang?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.