Hjælp med Ord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. juli 2013

lollandpigen

Hej piger....

Skal i morgen holde børne fødselsdag for min store dreng.... han har bestilt skattejagt og skal lave en post med gætte smags ting....

Så skal bruge nogle madting der starter med V, E  og med B og ikke mindste med D Nogle der har forslag er selv helt tom i hjernen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

wamse

Hej piger....

Skal i morgen holde børne fødselsdag for min store dreng.... han har bestilt skattejagt og skal lave en post med gætte smags ting....

Så skal bruge nogle madting der starter med V, E  og med B og ikke mindste med D Nogle der har forslag er selv helt tom i hjernen....

Bananer - blåbær

Druer 

Vand

Ved ikke lige med E - enebærblade måske?

Anmeld

5. juli 2013

lucas<3

Vindrue, banan, dadler

Anmeld

5. juli 2013

morethanperfect

lollandpigen skriver:

Hej piger....

Vindruer

Bønner

Dressing .. 

Kan ikke lige nogle med E .. Hmm ....

Anmeld

5. juli 2013

Fenja09

Hej piger....

Banan, Bjergpapaya, blodappelsin, blodpølse, bacon, bønner,

Vandæble, vindrue, vandmelon, .

Daddel, dragonfruit,

Enebær

/Fenja

Anmeld

5. juli 2013

Janni.

E - Engelsk bøf kan måske bruges?

Anmeld

5. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

E-eukalyptus vingummier fra haribo ( de der grønne nogle, der smager mega godt! )

Engelsk lakrids.

Engelsk vingummi. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.