Jeg er så ked og nervøs :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
7 svar
2 synes godt om
5. juli 2013

Anonym trådstarter

Sagen er den at min kæreste og jeg var oppe og skændes her til morges. Det hele foregik udenfor da jeg var på vej ud af døren med vores datter. Der blev råbt, brugt skældsord, smækket med døren og min kæreste sparkede til min taske som jeg havde om min skulder. Vores datter stod lige ved siden af. Vores nabo var så også udenfor og jegså bange for hvor meget hun har hørt og set Er så bange for at hun melder os til kommunen
Jeg har ikke brug for at få at vide hvor dum min kæreste er.
Jeg tænker så meget over det at jeg har helt ondt i maven over det og ee så bange og ked. Tænk hvis hun melder os og vi mister vores datter
Hvad tænker I og tror I hun melder os? Det er første gang hun ser og hører os skændes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

Loa

Selvfølgelig er det super uheldigt at jeres barn overværer et skænderi, men tror bestemt ikke det er noget man mister sit barn på.... Det skal der ret meget til....

Så tag den bare med ro, alle kan have øv dage og alle kan have skænderier med kæresten, bare sørg for det ikke bliver foran små ører fremover

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Selvfølgelig er det super uheldigt at jeres barn overværer et skænderi, men tror bestemt ikke det er noget man mister sit barn på.... Det skal der ret meget til....

Så tag den bare med ro, alle kan have øv dage og alle kan have skænderier med kæresten, bare sørg for det ikke bliver foran små ører fremover

Men man hører jo tit nu til dags at folk melder forældre til kommunen ret ofte og på baggrund af små ting. :-(

Anmeld

5. juli 2013

Loa

Anonym skriver:

Men man hører jo tit nu til dags at folk melder forældre til kommunen ret ofte og på baggrund af små ting. :-(

En ting er at folk melder for den mindste lille ting.... En anden ting er om kommunen vurderer om det er væsentligt at undersøge jer som forældre. Og tror jeg ikke et enkelt skænderi er nok til.....

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

Er der ikke andre der har noget at sige?

Anmeld

5. juli 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Sagen er den at min kæreste og jeg var oppe og skændes her til morges. Det hele foregik udenfor da jeg var på vej ud af døren med vores datter. Der blev råbt, brugt skældsord, smækket med døren og min kæreste sparkede til min taske som jeg havde om min skulder. Vores datter stod lige ved siden af. Vores nabo var så også udenfor og jegså bange for hvor meget hun har hørt og set Er så bange for at hun melder os til kommunen
Jeg har ikke brug for at få at vide hvor dum min kæreste er.
Jeg tænker så meget over det at jeg har helt ondt i maven over det og ee så bange og ked. Tænk hvis hun melder os og vi mister vores datter
Hvad tænker I og tror I hun melder os? Det er første gang hun ser og hører os skændes.

Hver ikke nervøs, man får ikke taget sit barn pga. et skænderi. Det lyder jo ikke til det er noget der sker flere gange om ugen. 

Alle kan have en dårlig dag, og komme til at gøre og sige ting man efterfølgende fortryder, det tror jeg mange kender til.

I tænker nok mere over det en anden gang, at i ikke skal tage sådan et skænderi, når lejres datter er til stede, men altså alle kan skam skændes. 

Håber i har fået det løst

Anmeld

5. juli 2013

isabellasmor

malle23 skriver:

Hver ikke nervøs, man får ikke taget sit barn pga. et skænderi. Det lyder jo ikke til det er noget der sker flere gange om ugen. 

Alle kan have en dårlig dag, og komme til at gøre og sige ting man efterfølgende fortryder, det tror jeg mange kender til.

I tænker nok mere over det en anden gang, at i ikke skal tage sådan et skænderi, når lejres datter er til stede, men altså alle kan skam skændes. 

Håber i har fået det løst

enig 

og  til ts, har faktisk snakket med mødregruppen om det samme engang, men kender altså ikke nogen der har fået taget deres børn pga et skænderi 

Anmeld

5. juli 2013

B&J

alle mennesker kan skændes sådan nogle dage har mig og min kæreste da også, og det betyder jo ikke man er dårlig forælder ja man skal da passe på når man har børene der men ind i mellem er det svært...

men det har ikke noget med kommunen af gøre for kan da også være hun engang selv har gjord det...

håber i får snakket om det som par

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.