Anonym skriver:
Sagen er den at min kæreste og jeg var oppe og skændes her til morges. Det hele foregik udenfor da jeg var på vej ud af døren med vores datter. Der blev råbt, brugt skældsord, smækket med døren og min kæreste sparkede til min taske som jeg havde om min skulder. Vores datter stod lige ved siden af. Vores nabo var så også udenfor og jegså bange for hvor meget hun har hørt og set
Er så bange for at hun melder os til kommunen
Jeg har ikke brug for at få at vide hvor dum min kæreste er.
Jeg tænker så meget over det at jeg har helt ondt i maven over det og ee så bange og ked. Tænk hvis hun melder os og vi mister vores datter 
Hvad tænker I og tror I hun melder os? Det er første gang hun ser og hører os skændes.
Hver ikke nervøs, man får ikke taget sit barn pga. et skænderi. Det lyder jo ikke til det er noget der sker flere gange om ugen.
Alle kan have en dårlig dag, og komme til at gøre og sige ting man efterfølgende fortryder, det tror jeg mange kender til.
I tænker nok mere over det en anden gang, at i ikke skal tage sådan et skænderi, når lejres datter er til stede, men altså alle kan skam skændes.
Håber i har fået det løst
Anmeld