pasning 2 gange om ugen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg skal begynde i skole, skal studere hjemme, men fra november skal jeg have 1 fag som "alm" fag, altså hvor jeg skal i skole 1 eller 2 gange om ugen fra omkring 12-15 elelr sådan.. og så mangler jeg pasning til mit barn... kommunen har ikke deltids pladser, så hvis ikke jeg finder pasning på anden vis, skal jeg op og betale fuld plads, og "spærre" en hel plads, som så kan skal bruges så lidt.... 

hvad kan jeg gøre? kan man finde en barnepige, en ung pige måske? hvor finder man lige sådan en? kender ikke nogle nemlig.... og hvis ikke, hvad så? 

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2013

Michael healer

Anonym skriver:

Jeg skal begynde i skole, skal studere hjemme, men fra november skal jeg have 1 fag som "alm" fag, altså hvor jeg skal i skole 1 eller 2 gange om ugen fra omkring 12-15 elelr sådan.. og så mangler jeg pasning til mit barn... kommunen har ikke deltids pladser, så hvis ikke jeg finder pasning på anden vis, skal jeg op og betale fuld plads, og "spærre" en hel plads, som så kan skal bruges så lidt.... 

hvad kan jeg gøre? kan man finde en barnepige, en ung pige måske? hvor finder man lige sådan en? kender ikke nogle nemlig.... og hvis ikke, hvad så? 

knus

Hej

Der findes masser af hjemmesider hvor du kan søge efter en barnepige
se selv nogle her

http://www.minbabysitter.dk/

http://www.ung-i-huset.dk/dk/nanny/

http://www.tendea.dk/

Anmeld

7. juli 2013

tankai

Anonym skriver:

knus

Hvor i landet er du fra? 

Anmeld

7. juli 2013

TNBC

Anonym skriver:

knus

Du kan også søge efter en reservebedste.

Anmeld

7. juli 2013

Anonym trådstarter

tankai skriver:

Hvor i landet er du fra? 

nordsjælland, frederikssund 

Anmeld

7. juli 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Du kan også søge efter en reservebedste.

ja det tænkte vi også, men aner ikke hvor man skulle finde sådan en 

Anmeld

7. juli 2013

TNBC

Anonym skriver:

ja det tænkte vi også, men aner ikke hvor man skulle finde sådan en 

http://www.seniorlife.dk/mac/tjenester/reservebeds te.php

eller sæt en annonce i jeres lokalavis..

Anmeld

7. juli 2013

TNBC

Anonym skriver:

nordsjælland, frederikssund 

synd jeg ikke har fri to dage om ugen(kun torsdag kl.12:30) og at det tager lidt over en time at kommme til frederiksund, ellers ville jeg gerne have hjulpet.

Anmeld

7. juli 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

synd jeg ikke har fri to dage om ugen(kun torsdag kl.12:30) og at det tager lidt over en time at kommme til frederiksund, ellers ville jeg gerne have hjulpet.

hvor er du sød 

Anmeld

7. juli 2013

TNBC

Anonym skriver:

hvor er du sød 

Selv tak..
Men hvis du har brug for hjælp, er du velkommen til at skrive privat..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.