Er denne æl test positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2013

Swerg

BigHope13 skriver:

åhhh det må du meget undskylde den havde jeg ikke lige overvejet den situation

kan godt se det ikke er en nem situation og stå i. Det må være rigtig svært når man egentlig har et ønske men alligevel frygter resultatet.
Du får en kæmpe kram herfra og så må vi krydse for at du ikke er gravid

Men nu spørger jeg sgu nok lidt dumt...

kan det være en ganmel ægløsning, som sidder fast og ikke kan komme ud ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

Swerg

Nu tog jeg en test her til morgen, og den var på alle måder negativ... 3+4 hvis det skulle være .. 

Anmeld

5. juli 2013

Swerg

..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. juli 2013

Rockertand

Elias2010<3 skriver:

Æg er uhyggeligt skrøbelige, og de forvitrer meget nemt, levetiden anslås til at være kortere end sædcellers levetid, som gennemsnitligt ligger omkring 2-3 døgn.
Hvorfor er du blevet bedt om at tage ægløsningsteste?

Anmeld

5. juli 2013

Swerg

Rockertand skriver:

Æg er uhyggeligt skrøbelige, og de forvitrer meget nemt, levetiden anslås til at være kortere end sædcellers levetid, som gennemsnitligt ligger omkring 2-3 døgn.
Hvorfor er du blevet bedt om at tage ægløsningsteste?

Okay. God Info  

jamen jeg kontaktede lægen i onsdags efter 3 dage med smerter og æl slim.. hun undersøgte mig indvendigt og sagde at jeg havde ikke svamp, men kunne konstatere øm livmoder.. Jeg fik fortaget g-test -negativ og blev podet for klamydia - også negativ.. Hun sagde at det godt kunne være ÆL igen, så hun foreslog mig at tage æl tests til de var negative... Og så standard svaret... "Kom tilbage hvis det bliver ved" .... 

Anmeld

5. juli 2013

BigHope13

Elias2010<3 skriver:

det var da så lidt
altså umiddelbart vil jeg ikke tro at en æl kan sidde fast, og forblive i så mange dage, det har jeg slet ikke forstand på men min egen fornemmelse eller logik siger bare at det kan ikke lade sig gøre

men dit billede af graviditets test, siger da ihvertfald rungende negativ på nuværende tidspunkt

Anmeld

5. juli 2013

esioul

Elias2010<3 skriver:

Jeg ville mene den er positiv..

nu spørger jeg Jer, fordi at jeg de sidste 5 dage har haft dette resultat, hverken mindre eller mere positiv.. Jeg kan ikke forstå at den kan være positiv så mange dage i træk, når jeg skal ha mens om 3 dage .. 

Kan det være en ægløsning som bare sidder fast ? Jeg havde altså Æl for næsten 2 uger siden.. Kan den sidde fast og ikke kan komme ud?? Har haft æl smerter og slim i 5 dage nu! 

Stregen ned mod "tisfeltet" er lidt for svag til den er positiv

Anmeld

5. juli 2013

Swerg

Jeg syntes at den har mere farve end kobtrolstregen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.