Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
annec skriver: Hvor meget er de vågne af gangen? Og hvor meget sover de om gangen? Hvor ofte spiser de om natten? Min lille pus er 5 døgn gammel, og kan snilt være vågen halvanden til to timer af gangen, men sådan var det slet ikke ved den første
Hvor meget er de vågne af gangen? Og hvor meget sover de om gangen? Hvor ofte spiser de om natten? Min lille pus er 5 døgn gammel, og kan snilt være vågen halvanden til to timer af gangen, men sådan var det slet ikke ved den første
Min søn er næsten tre måneder nu. Han har altid været vågen ca. 1-1,5 af gangen. Nu kan der nogle gange gå 2 timer, før han er træt.Jeg kan ikke huske, hvordan det var med den første.Han sover fint, men om aftenen er det svært at få ham til at sove.Når han så først sover, sover han godt! Nogle nætter fra 20 - 5!Men ellers fra 22 - 4. Så ja, han sover jo faktisk igennem!
Her var bassen MEGET vågen ..
De første 4 måneder sov han maks 2 timer sammenlagt i løbet af dagen (han stod op mellem kl. 9-11 og kom i seng mellem 22-24).
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128