Fortæl' familien om bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. juli 2013

Anonym trådstarter

Heeey tøser

Hvordan fortalte I jeres familier at I skulle giftes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

Kløver

Vi sagde det bare ligeud, at vi havde sat en dato og de skulle reservere dagen

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Vi sagde det bare ligeud, at vi havde sat en dato og de skulle reservere dagen

Okay

Vi har bare ikke helt sat en dato endnu. Og det er lidt kompliceret. Men vil vildt gerne fortælle mine forældre at vi skal giftes.. Det er en kæmpe drøm der går i opfyldelse

Anmeld

5. juli 2013

Kløver

Anonym skriver:

Okay

Vi har bare ikke helt sat en dato endnu. Og det er lidt kompliceret. Men vil vildt gerne fortælle mine forældre at vi skal giftes.. Det er en kæmpe drøm der går i opfyldelse

I kan da sagtens fortælle det, selvom i ikke har datoen endnu tror faktisk også vi delte til vores forældre inden datoen var fastlagt

Anmeld

5. juli 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Heeey tøser

Hvordan fortalte I jeres familier at I skulle giftes?

Vi er fb nørder i vores familie, så da han friede blev et billede af ringen lagt op - forinden havde jeg ringet til mor og svigermor og annonceret det. Måske ikke så "personligt" men nemmest med en kæææmpe familie

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

I kan da sagtens fortælle det, selvom i ikke har datoen endnu tror faktisk også vi delte til vores forældre inden datoen var fastlagt

Ja, det er rigtigt

Jeg vil bare gerne gøre det på en sjov måde, men det betyder nok ikke så meget i sidste ende..

Er bare lidt stresset, for hvis det hele falder på plads - vil vi holde bryllup om 2 måneder

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Vi er fb nørder i vores familie, så da han friede blev et billede af ringen lagt op - forinden havde jeg ringet til mor og svigermor og annonceret det. Måske ikke så "personligt" men nemmest med en kæææmpe familie

Smart..

Jeg tror vi hopper fb over.. Da jeg ventede mig skrev min kæreste det sødeste på fb med et scanningsbilled, så det har vi prøvet (tæt familie var informeret først )

Anmeld

5. juli 2013

Kløver

Anonym skriver:

Ja, det er rigtigt

Jeg vil bare gerne gøre det på en sjov måde, men det betyder nok ikke så meget i sidste ende..

Er bare lidt stresset, for hvis det hele falder på plads - vil vi holde bryllup om 2 måneder

I kan jo altid lave en sjov bryllupsinvitation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.