Hjælp er Nervøs.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej Piger.....

Jeg har taget Mini piller siden Marts måned og aldrig oplevet at have pletblødninger..... min menstruation er kommet til tiden hvergang....

Det er 9 dage siden min sidste menstruation stoppede....0

Nu i tirsdag begynder jeg pludselig at plet bløde.... Lidt gammelt blod ikke frisk..... Det er på trusse indlaget hver gang jeg er på toilettet,,.,,

Igår onsdag var der også sammen mængde og idag... nu til aftens er det mere frisk blod og lidt mere..... Hvad F..... er det?? Bliver lidt nervøs kan det være pletblødninger pga Mini pillerne der først kommer nu?? og skal jeg søge læge?? får jo straks de værste tanker om hvad der er galt.... 

Håber virkelig nogle har råd eller prøvet det samme.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej Piger.....

Jeg har taget Mini piller siden Marts måned og aldrig oplevet at have pletblødninger..... min menstruation er kommet til tiden hvergang....

Det er 9 dage siden min sidste menstruation stoppede....0

Nu i tirsdag begynder jeg pludselig at plet bløde.... Lidt gammelt blod ikke frisk..... Det er på trusse indlaget hver gang jeg er på toilettet,,.,,

Igår onsdag var der også sammen mængde og idag... nu til aftens er det mere frisk blod og lidt mere..... Hvad F..... er det?? Bliver lidt nervøs kan det være pletblødninger pga Mini pillerne der først kommer nu?? og skal jeg søge læge?? får jo straks de værste tanker om hvad der er galt.... 

Håber virkelig nogle har råd eller prøvet det samme.....

tror ikke du skal frygte noget alvorligt men tag kontakt til lægen. mini piller er jo ikke lige så kraftige som alm p piller så måske de ikke kontrollerer cyklus helt så godt. ved det ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.