MorpåSjælland skriver:
Vi gik simpelthen væk og om på siden. Der var en anden forældre der vist sagde noget for de slukkede deres cigaretter og gik sure derfra..
Det var da altid noget! Godt at der var en som sagde fra, og ja, helt ærligt - det er 15 minutter!!! Hvor egoistisk kan man være?
Jeg havde også en kollega som fortalte (for kun 1-2 år siden) at hun da godt måtte passe sine børnebørn selvom hun røg (efter jeg havde sagt at jeg ikke tog mine børn med i rum hvor der blev røget), jeg svarede så noget i stil med "Nå ja, men du ryger jo heller ikke ligefrem med dem i bilen" - men JO, - det gjorde hun!!!
Når de har børnebørnene med i bilen skal de køre en strækning på 30-40 km., og det kan hverken hun ELLER manden uden at ryge!!?!?! Og så sidder de to stakkels børn i al den os, - det er såååå ulækkert!! Hvis de absolut SKAL ryge i den halve time, så kunne de da for fa.... holde en pause?!?!?
De pågældende bedsteforældre er åbenbart ikke klogere end at de synes det er ok, - men at børnenes mor ikke siger fra?!?! Det ligger over min fatteevne!!!
Anmeld