Hvad ville i give for børnepasning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2013

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

Jeg læser det som barnepige. . Men tager måske fejl:-D

Det er det jeg mener.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Snakker vi som barnepige en aften

Ja.. 

Anmeld

4. juli 2013

L&V

Flodkilling skriver:

ahhh... hmmm hvis jeg ikke havde min mor som heldigvis er gratis, på nær alt det kaffe hun drikker. så ville jeg gerne betale 100 eller lidt derover for en aften pasning.

Jeg tænker bare stadig meget på forsikring, altså... er det hjemme hos en selv? er det ude?
Hvad hvis der pludselig ryger mormors gamle diamant halskæde? -kender en veninde som fik passet af en ungpige der kendte en der kendte en, og pludselig var der forsvundet ting...
hmm det kommer vel an på så meget.

Altså det er jo bare din der dækker indtil barnet er 2-3år er ik helt inde i det så det er jo ikke anderledes end i alm vuggestue eller bhv. Man må jo os gerne finde en der er ansvarlig og ik stjæler ha ha.. Ku være det var en de kendte godt

Anmeld

5. juli 2013

SjeBets

jeg ville give mellem 75-100 hvis det var sort. sorte penge bliver der ikke betalt skat af, så alt ryger lige i lommen

Anmeld

5. juli 2013

Wik

Hej  

Jeg synes lønne afhænger af tidspunktet. Nogen gange også af hvad alder personen har. et bud synes jeg er:

Standard løn synes jeg er 100, men der kan være særaftaler fx.

I dagstimerne 75 i timerne, det kan foreksempel være hvis barnet skal hentes hjem fra børnehave, eller hvis det drejer sig om noget fast hente  bring en tur forbi legepladsen.

100 kroner i timen, hvis det er om aftenen fx. 18-22 fordi der skal laves aftensmad, puttes ryddes op mv.

Hvis man så skal have en børnepasser til at overnatte, synes jeg man aftaler et fast beløb, fx en hel nat, 300 kroner plus de timer der skal passes inden. 

Jeg tænker man selv skal tage stilling til hvad der er rimeligt, samt hvad barnet kræver, men det er rart hvis man har aftalt noget på forhånd.

Jeg har selv passet mange dejlige børn, ud fra ca. de her rammer ihvertfald, da jeg var under 18 var lønnen en del lavere dog

Med hensyn til sort arbejde, så er jeg en lykkelig skatteyder, men nogen ting som fx børnepasning i privat regi, servering til en barnedåb, eller en hånd med rengøringen en gang om måneden

Udover penge og skatteregler, så er det allervigtigste at dit barn har det godt mens du er væk, og her er den bedste forsikring  mavefornemmelsen, en 5 årig fortæller dig heldigvis hvis de ikke føler sig tilpas. 

Anmeld

5. juli 2013

modesty

Hvad ville du give? Personen er 20 år og uddannet pædagogisk assistent.. Hvad ville være fair..? Barnet er 5 år..

Hvis det er "almindelig" babysitting hvor nabopigen el. lign passer barnet et par timer, så vil jeg sige cirka 100 i timen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.