Kikkertundersøgelse af tyktarmen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg skal om en uge have lavet en kikkertundersøgelse af tarmen. Er noget nervøs for den, så ville høre om andre har prøvet det. Gjorde det ondt? Blev indlagt efter? Fik i smertestillende? Håber på nogle beroligende ord. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

2721

Anonym skriver:

Jeg skal om en uge have lavet en kikkertundersøgelse af tarmen. Er noget nervøs for den, så ville høre om andre har prøvet det. Gjorde det ondt? Blev indlagt efter? Fik i smertestillende? Håber på nogle beroligende ord. 

Jeg har prøvet det.
Det var en meget smertefri og hurtig oplevelse.
Blev hverken indlagt eller lign. Var på en privat klinik med speciale i tarmesygdomme og det var hurtigt ind og hurtigt ud

Anmeld

4. juli 2013

rosinen i pølse enden

Jeg fik en kikkertundersøgelse få år tilbage. Jeg syntes på ingen måde det var slemt, og fik ikke smertestillende. Jeg følte mig oppustet og det tog et par timer om at aftag efterfølgende, men ellers intet ubehag. Udover at jeg så altid har sagt at mit bagerste hul er ensrettet!

Det er ikke slemt, så jeg ville tage det helt roligt.

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

2721 skriver:

Jeg har prøvet det.
Det var en meget smertefri og hurtig oplevelse.
Blev hverken indlagt eller lign. Var på en privat klinik med speciale i tarmesygdomme og det var hurtigt ind og hurtigt ud

Så kan jrg slappe lidt af igen, det er bare når jeg søger på nettet, kommer der virkelig nogle ubehagelige historier. Var det ikke ubehageligt at ligge der?

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

rosinen i pølse enden skriver:

Jeg fik en kikkertundersøgelse få år tilbage. Jeg syntes på ingen måde det var slemt, og fik ikke smertestillende. Jeg følte mig oppustet og det tog et par timer om at aftag efterfølgende, men ellers intet ubehag. Udover at jeg så altid har sagt at mit bagerste hul er ensrettet!

Det er ikke slemt, så jeg ville tage det helt roligt.

Ja, må trække vejret langsomt og slappe lidt af. Hvor lang tid tog din undersøgelse? Var det ikke ubehageligt at ligge der?

Anmeld

4. juli 2013

2721

Anonym skriver:

Så kan jrg slappe lidt af igen, det er bare når jeg søger på nettet, kommer der virkelig nogle ubehagelige historier. Var det ikke ubehageligt at ligge der?

Det var da lidt grænseoverskridende, men det er også det

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

2721 skriver:

Det var da lidt grænseoverskridende, men det er også det

Okay. Dt ville også være mærkeligt andet. Hvor lang tid tog det?

Anmeld

4. juli 2013

Den lykkelige

Jeg har også fået den lavet.. hvis man kan komme sig over at det er grænseoverskridende med et kamera op bagi  så er det ikke så slemt.. jeg synes det gjorde ondt når han ramte et "knæk" på tarmen.. Altså at det støtte på.. Men det var ingenting i for hold til veer.. 

Anmeld

4. juli 2013

2721

Anonym skriver:

Okay. Dt ville også være mærkeligt andet. Hvor lang tid tog det?

Mener det tog 10 min

Anmeld

4. juli 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Anonym skriver:

Er det en koloskopi du skal ha' foretaget ? For så kan du søge i de gamle debatter !

//Mette 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.