Jeg snakkede med lægen i går, og han ville godt lige se Lilje, så i dag begav vi os ned til vores nye læge. (Den gamle stoppede, så vi kunne gratis skifte til en ny)
Pyller som jeg er, efter Lilje kom til skade sidste år, så var jeg r*v nervøs for om lægen i dag kunne få lov at undersøge hende. Lilje har haft så stor læge skræk at ingen læge har kunne få lov at undersøge hende i et år... De har ikke måtte lytte, eller bare røre hende, hun har panikket fuldstændig.
I dag viste hun dog noget helt andet, efter nussekluden var blevet lyttet på fik lægen lov at lytte både på bryst og rygge på hende. Han ville godt lige mærke på maven, da jo var den vi havde lidt problemer med. Modvilligt lagde hun sig på briksen i armen på mig, og han fik lov at undersøge maven, og kiggede lige at der ikke var rifter ved endetarmen, ingen forklaring på den sorte afføring...
Hun blev vejet og målet, dog lige med en forklaring, og demonstration med nussekluden først...
Så i det hele... Lægen kunne ikke forklare hvorfor hun havde sort afføring, vi aftalte at jeg skulle prøve at droppe hendes vitaminpiller i en månedstid, for det kunne være pga jern i den, og ellers måtte vi endelig komme igen
Derud over var det en total jubel oplevelse for mig, fordi det tyder på hun er ved at være af med sin lægeskræk, jeg trodsede alle mine principper, og hun fik 2 bitte små poser haribo noller som belønning
Anmeld