Monski skriver:

Hvor er det fantastik! Så ramte vi 12+0 i dag og det giver bare så meget ro, nu skal vi til nf på mandag hvor vi glæder os til at se vores lille bebs igen og denne gang er det jo mere end bare en "klump" 
men i går fandt jeg ho lige ud af at jeg fuldstændig har glemt at jeg skulle have taget blodprøve inden scanningen? er der nogle der ved hvad jeg skal gøre?
er det bedst lige at ringe derud i morgen eller skal jeg bare sige det når vi kommer på mandag?
ellers er alt bare fantastisk!
buller er i sommerhus med farmor og farfar, jeg har haft sidste dag på arbejdet og skal ud at gå aftentur om lidt med min søsters hund, som vi skal passe i 16 dage og David sidder med sine venner og drikker en øl i biograf cafeen (mine veninders og mit stemted).
- er begyndt at hygge mig ligemeget hvad jeg laver, ligesom sidst jeg var gravid 
altså det er jo ikke helt det samme, men jeg fik åbenbart taget min blodprøve to dage for tidligt så de kunne ikke bruge den til en fløjtende skid,
så da scanningen var overstået blev vi sendt et andet sted hen på sygehuset hvor jeg så skulle have taget en ny blodprøve, og fik så svar med brev nogle dage efter om der var høj eller lav risiko for downs.
Men man kan ikke få en beregnet risiko vurdering når blodprøven ikke er taget mellem uge 8-10 mener jeg det var.
så ja jeg ville da ringe og høre hvad du skal gøre,
men har du ikke været ved læge og fået lavet vandre og svangerskabs journal? under mig at de ikke har valgt at tage blodprøve der.
Anmeld