Bagudvendt eller forudvendt autostol hvad har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2013

LilleChelle

2babygirls skriver:

Hvis det er så slemt at sidde forudvendt tænker jeg stakkels forældre der kører bilen. Fyy slemme bil fabrikant 

Nu er der forskel på børn og voksne og deres udvikling Hvis du skulle være i tvivl  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

2babygirls

LilleChelle skriver:

Nu er der forskel på børn og voksne og deres udvikling Hvis du skulle være i tvivl  

Men man stopper jo ikke med at være barn når man blir 4 ?????

Anmeld

4. juli 2013

LilleChelle

2babygirls skriver:

Men man stopper jo ikke med at være barn når man blir 4 ?????

Nej, men der er børns kroppe udviklet nok, i følge de kloge  

Anmeld

4. juli 2013

l.kjoeller

LilleChelle skriver:

Du mener helt seriøst, at det der er den bedste måde for barnet at knække sammen på? 

Men ja, jeg mener at man nedprioritere barnets sikkerhed ved at vælge en fremadvendt, netop skaderne ved en frontal ulykke kan mindskes så meget, ved at vælge en bagudvendt. 

prøv dog at forstå hvad jeg skriver. er ikke alle stole der gør sådan. dem jeg taler om har en stor pude fortil der netop forhindrer dette. men det er da dejligt du kalder halvdelen af os mødre for mødre der ikke prioriterer børnenes sikkerhed. det siger da en del om dig. tror ikke fdm ville anbefale en stol på baggrund af deres sikkerheds tests af både forudvendte og bagudvendte stole hvis de klappe sammen som madpapir!!!

Anmeld

4. juli 2013

LilleChelle

l.kjoeller skriver:

prøv dog at forstå hvad jeg skriver. er ikke alle stole der gør sådan. dem jeg taler om har en stor pude fortil der netop forhindrer dette. men det er da dejligt du kalder halvdelen af os mødre for mødre der ikke prioriterer børnenes sikkerhed. det siger da en del om dig. tror ikke fdm ville anbefale en stol på baggrund af deres sikkerheds tests af både forudvendte og bagudvendte stole hvis de klappe sammen som madpapir!!!

Tjaa - jeg synes denne video viser det ret godt. 
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=sssIsceKd6U

Anmeld

4. juli 2013

l.kjoeller

Tjaa - jeg synes denne video viser det ret godt. 
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=sssIsceKd6U

så henviser jeg IGEN til den pude der sidder foran på de stole jeg snakker om som holder kroppen i skak

Anmeld

4. juli 2013

L&V

l.kjoeller skriver:

Må lige sige af fdm, tænk osv jo sådan set fremviser de samme tests men det er ikke altid resultatet er det samme og hvis du sammenligner med svenske test som er meget længere fremme teknologisk er de tyske tests som fdm ikke meget ved..

Anmeld

4. juli 2013

l.kjoeller

Månsson skriver:

Må lige sige af fdm, tænk osv jo sådan set fremviser de samme tests men det er ikke altid resultatet er det samme og hvis du sammenligner med svenske test som er meget længere fremme teknologisk er de tyske tests som fdm ikke meget ved..

ikke desto mindre blev den jeg snakker om kåret som bedst i test. over de andre på det tidspunkt. og det er jo taget efter generelle Crash tests. Jeg har ingen skrubler med at sætte hende i den.

Anmeld

4. juli 2013

L&V

l.kjoeller skriver:

ikke desto mindre blev den jeg snakker om kåret som bedst i test. over de andre på det tidspunkt. og det er jo taget efter generelle Crash tests. Jeg har ingen skrubler med at sætte hende i den.

Ja men de crash tests er bare misvisende i og med at der feks ikke bliver brugt store nok dukker og en helt masse andet. Så de bliver ikke testet til deres yderste og stole bliver kun testet en gang så det der med at købe årets testvinder tja den gir jeg ikke meget for da den der vandt 3år tidliger måske var testet meget bedre

Anmeld

4. juli 2013

LilleChelle

l.kjoeller skriver:

så henviser jeg IGEN til den pude der sidder foran på de stole jeg snakker om som holder kroppen i skak

http://www.youtube.com/watch?v=xRzQLa4u4wU

Jeg synes nu ikke denne er meget bedre .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.