Total udmattet og træt - iui

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.127 visninger
10 svar
3 synes godt om
4. juli 2013

Kløver

Jeg vil kun være 3+1- 3+2 hvis den er der, jeg er har små niv/jag og menslignende smerter så har selv fornemmelsen af at jeg nok bare får mens om nogle dage, skal tisse ofte men alke symptomer kan jo svinge begge veje

Men hold nu fast jeg er træt, som i virkelig udmattet, kan sove konstant og er ikke kun træt men udmattet i kroppen

Vi er i første omgang iui, og kan det passe man bliver så træt, jeg tester negativt nu, så ved at æl sprøjten nu er ude af kroppen

Andre der har oplevet det, er det normalt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

BigHope13

Maja84 skriver:

Jeg vil kun være 3+1- 3+2 hvis den er der, jeg er har små niv/jag og menslignende smerter så har selv fornemmelsen af at jeg nok bare får mens om nogle dage, skal tisse ofte men alke symptomer kan jo svinge begge veje

Men hold nu fast jeg er træt, som i virkelig udmattet, kan sove konstant og er ikke kun træt men udmattet i kroppen

Vi er i første omgang iui, og kan det passe man bliver så træt, jeg tester negativt nu, så ved at æl sprøjten nu er ude af kroppen

Havde det lidt på samme måde begge gange jeg var igennem iui så tror det helt normalt.
Sidste gang hvor jeg så også blev gravid, følte jeg mig bare udmattet, ikke sådan at jeg følte jeg kunne sove 24/7 men mere bare tung og total ugidelig i kroppen. og det startede også omkring en uge før test dag.

Hvor er det spændende nu det snart testdag

Anmeld

4. juli 2013

Kløver

BigHope13 skriver:

Havde det lidt på samme måde begge gange jeg var igennem iui så tror det helt normalt.
Sidste gang hvor jeg så også blev gravid, følte jeg mig bare udmattet, ikke sådan at jeg følte jeg kunne sove 24/7 men mere bare tung og total ugidelig i kroppen. og det startede også omkring en uge før test dag.

Hvor er det spændende nu det snart testdag

Håber det er gode tegn, synes også kroppen er meget ugidelig, især om aftenen

Krydser for at der er gevinst

Anmeld

4. juli 2013

l.kjoeller

tror det kan være hormonerne. men smerterne kan være et graviditetstegn. jeg fik det begge graviditeter. dog først 3+8 . for dig

Anmeld

4. juli 2013

Kløver

l.kjoeller skriver:

tror det kan være hormonerne. men smerterne kan være et graviditetstegn. jeg fik det begge graviditeter. dog først 3+8 . for dig

Tak, synes også det minder lidt om mine to andre graviditeter men synes dog først symptomerne er kommet senere, men frygter også det er indbildt. Havde 2 gode æg og et som måske nåede med, men mandens sæd var desværre ikke så god, der var få gode celler, dem der var, var dog tilgengæld super, aktive og meget livlige

Anmeld

4. juli 2013

l.kjoeller

Maja84 skriver:

Tak, synes også det minder lidt om mine to andre graviditeter men synes dog først symptomerne er kommet senere, men frygter også det er indbildt. Havde 2 gode æg og et som måske nåede med, men mandens sæd var desværre ikke så god, der var få gode celler, dem der var, var dog tilgengæld super, aktive og meget livlige

der skal kun bruges 1 jo lad os håbe der var en viljestærk en i mellem

Anmeld

4. juli 2013

Kløver

l.kjoeller skriver:

der skal kun bruges 1 jo lad os håbe der var en viljestærk en i mellem

Håber
Undrede mig også bare mest over trætheden da den flere gange om dagen er så kraftig jeg får hovedpine og kvalme, og synes det ville virke mærkeligt om det stadig var pergotime eller pregnylen når testene er blevet negative igen havde så i går øget udflåd som var e. Anelse brunligt. Men er forsvundet i dag, troede ellers lige min mens ville begynde at dukke op 1 uge før tid gjorde den da heldigvis ikke

Anmeld

4. juli 2013

BigHope13

Maja84 skriver:

Je

Håber det er gode tegn, synes også kroppen er meget ugidelig, især om aftenen

Krydser for at der er gevinst

Jeg krydser også alt for jer

Anmeld

4. juli 2013

Kløver

BigHope13 skriver:

Jeg krydser også alt for jer

Tak

Anmeld

6. juli 2013

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Helt normalt søde.. 

Held og lykke.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.