Hvor meget og hvad legetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2013

Tulle28

Dukke og dukkevogn? Jeg ved godt han er en dreng, men vores overbo's dreng, som også er 3 år, styrer direkte mod min datters (lyserøde) dukkevogn når han er på besøg.

Min datter på 3,3 år har alt det, du nævner, og synes heller ikke hun har så meget legetøj... Hun elsker at lege rollespil og bygge huler for tiden, så det gør vi det meget i. Købmand og "byttebiksen" (Ramasjang) leger vi også en del. Nå ja, så elsker hun at gøre rent Hun har en lille kost og fejebakke og en forstøver i mini-udgave, der kan sprøjte med vand. Vi får ofte "pudset" vinduer og spejle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

Svenne

2721 skriver:

Han har faktisk 2 en gravko og en kæmpe stor kranlastbil. Han er glad for dem, men det er måske 5-10 min han leger med dem koncentreret, så skal han videre eller jeg skal deltage.

Hvilke har din søn?

Okay..

Han har
2 alm. traktorer
Traktor med frontlæsser
2 vogne
Gyllevogn
Plov
Lastbil
Kæmpe lastbil
Betonkanon
Skraldebil
Lastbil m. kran og træstammer
Gravko
Lille gravko med larvefødder
Vejtromle
Bobcat
Truck
Bil m. trailer (til bobcat)
Manitou

Jeg har garanteret glemt nogen. Det er godt nok rigtig mange! Men han leger altså virkelig meget med dem - alle sammen!

Anmeld

4. juli 2013

2721

Tulle28 skriver:

Dukke og dukkevogn? Jeg ved godt han er en dreng, men vores overbo's dreng, som også er 3 år, styrer direkte mod min datters (lyserøde) dukkevogn når han er på besøg.

Min datter på 3,3 år har alt det, du nævner, og synes heller ikke hun har så meget legetøj... Hun elsker at lege rollespil og bygge huler for tiden, så det gør vi det meget i. Købmand og "byttebiksen" (Ramasjang) leger vi også en del. Nå ja, så elsker hun at gøre rent Hun har en lille kost og fejebakke og en forstøver i mini-udgave, der kan sprøjte med vand. Vi får ofte "pudset" vinduer og spejle

Han har faktisk både dukker og dukkevogn han brugte det meget for 1 år siden men ikke rigtig mere.
Til hans fødselsdag fik han et kasseaperat med kasebånd, skanner og kort til st betale med og det hele, men det mistede også hurtigt interessen
Huler bygger vi faktisk også ret tit og han elsker at tumle

Det var en god ide, han elsker nemlig alt husligt
Hvor har i købt det henne?

Anmeld

4. juli 2013

2721

Svenne skriver:

Okay..

Han har
2 alm. traktorer
Traktor med frontlæsser
2 vogne
Gyllevogn
Plov
Lastbil
Kæmpe lastbil
Betonkanon
Skraldebil
Lastbil m. kran og træstammer
Gravko
Lille gravko med larvefødder
Vejtromle
Bobcat
Truck
Bil m. trailer (til bobcat)
Manitou

Jeg har garanteret glemt nogen. Det er godt nok rigtig mange! Men han leger altså virkelig meget med dem - alle sammen!

Hold da op, ja, det var en del
Er det alt sammen de store maskiner, da vi da hurtigt ville få plads mangel hvis han får alt for mange på størrelse med hans kranlastbil?

Min søn har sidst jeg talte mere end 200 biler, så det skal efterhånden begrænses noget

Anmeld

4. juli 2013

Loa

2721 skriver:

Ville du evt ligge billed ind af det?

Haha jeg rejste mig åbenbart aldrig

Billedet er godt nok på hovedet

Men det er meget skægt synes Isabella i hvert fald...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. juli 2013

2721

Loa skriver:

Haha jeg rejste mig åbenbart aldrig

Billedet er godt nok på hovedet

Men det er meget skægt synes Isabella i hvert fald...

Det er også helt i orden, der skal være plads til "dovne"dage

Tusind tak, så ved jeg hvordan det ser ud når jeg skal lede efter det

Anmeld

4. juli 2013

Svenne

2721 skriver:

Hold da op, ja, det var en del
Er det alt sammen de store maskiner, da vi da hurtigt ville få plads mangel hvis han får alt for mange på størrelse med hans kranlastbil?

Min søn har sidst jeg talte mere end 200 biler, så det skal efterhånden begrænses noget

Ja, det er rigtig mange. Han har fået stort set dem alle sammen i gaver, så det er altså ikke noget, vi går og køber til ham Men han er glad for hver og en!
Vi har også lidt pladsmangel, da hans værelse ikke er specielt stort. Men vi har indrettet med en lav reol/rumdeler (ca. 50 cm. høj), hvor de så står ovenpå på en lang række.
De er ikke allesammen så store som lastbilerne

Anmeld

4. juli 2013

Tulle28

2721 skriver:

Han har faktisk både dukker og dukkevogn han brugte det meget for 1 år siden men ikke rigtig mere.
Til hans fødselsdag fik han et kasseaperat med kasebånd, skanner og kort til st betale med og det hele, men det mistede også hurtigt interessen
Huler bygger vi faktisk også ret tit og han elsker at tumle

Det var en god ide, han elsker nemlig alt husligt
Hvor har i købt det henne?

Det samme her, min datter gider heller ikke rigtig lege med dukken og dukkevognen... Så får hun lige et flip et par dage, men mister så interessen igen.

Rengøringssættet købte vi i BR for 50,- ca.

Anmeld

4. juli 2013

K&S

2721 skriver:

Han har faktisk 2 en gravko og en kæmpe stor kranlastbil. Han er glad for dem, men det er måske 5-10 min han leger med dem koncentreret, så skal han videre eller jeg skal deltage.

Hvilke har din søn?

Jeg har lavet "skrald" af papirkugler og så givet ham nogle tørre pastaskruer - dem kan han bruge mange timer på køre frem og tilbage, tage ind og ud m.m.

Anmeld

4. juli 2013

2721

Svenne skriver:

Ja, det er rigtig mange. Han har fået stort set dem alle sammen i gaver, så det er altså ikke noget, vi går og køber til ham Men han er glad for hver og en!
Vi har også lidt pladsmangel, da hans værelse ikke er specielt stort. Men vi har indrettet med en lav reol/rumdeler (ca. 50 cm. høj), hvor de så står ovenpå på en lang række.
De er ikke allesammen så store som lastbilerne

Okay, for jeg synes godt nok det fylder
Han ønsker sig sådan en ladvogn der fra med en traktor på og den er han ved at spare sammen til, da jeg ikke bare giver ham en bil til 800kr. Han mangler 95kr så der går nok ikke længe, kan være den kan aktiver lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.