Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej skønne tøser
Min datters dejlige dagplejemor er sygmeldt med stress, og vi skal om og besøge hende i dag, og vi vil selvfølgelig gerne have en gave med....men er total ideforladt...nogle forslag??? tænker for omkring 300 kr
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
6800 skriver: Hej skønne tøser Min datters dejlige dagplejemor er sygmeldt med stress, og vi skal om og besøge hende i dag, og vi vil selvfølgelig gerne have en gave med....men er total ideforladt...nogle forslag??? tænker for omkring 300 kr
Hvor gammel er hun?
maria_wlt skriver: Hvor gammel er hun?
starten af 50'erne
6800 skriver: starten af 50'erne
Jeg tænker forkælelse
Måske du kunne sammensætte en lile kurv med lidt godt..
Da ungerne skiftede vuggestue gav vi pædagoerne en lækker lille pose med chokolade fra Kring..
maria_wlt skriver: Jeg tænker forkælelse Måske du kunne sammensætte en lile kurv med lidt godt.. Da ungerne skiftede vuggestue gav vi pædagoerne en lækker lille pose med chokolade fra Kring..
tak for forslag, jeg fik selv en fatastik idé (hvis jeg spørger mig selv ) jeg købte et kirsebær træ, så har hende og ungerne noget at hygge sig med om sommeren
2721 skriver: Sikke en sød tankeNår hun nu er sygemeldt med stress, hvad så med noget kropspleje af en slags. Ved jo ikke lige hvad hun er for en type?!Eller et gavekort til fx biograf, cafe eller lign, noget forkæelse
Sikke en sød tankeNår hun nu er sygemeldt med stress, hvad så med noget kropspleje af en slags. Ved jo ikke lige hvad hun er for en type?!Eller et gavekort til fx biograf, cafe eller lign, noget forkæelse
6800 skriver: tak for forslag, jeg fik selv en fatastik idé (hvis jeg spørger mig selv ) jeg købte et kirsebær træ, så har hende og ungerne noget at hygge sig med om sommeren
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128