gave til sygmeldt dp-mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
7 svar
3 synes godt om
4. juli 2013

6800

Hej skønne tøser

Min datters dejlige dagplejemor er sygmeldt med stress, og vi skal om og besøge hende i dag, og vi vil selvfølgelig gerne have en gave med....men er total ideforladt...nogle forslag??? tænker for omkring 300 kr 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

maria_wlt

6800 skriver:

Hej skønne tøser

Min datters dejlige dagplejemor er sygmeldt med stress, og vi skal om og besøge hende i dag, og vi vil selvfølgelig gerne have en gave med....men er total ideforladt...nogle forslag??? tænker for omkring 300 kr 

Hvor gammel er hun? 

Anmeld

4. juli 2013

6800

maria_wlt skriver:

Hvor gammel er hun? 

starten af 50'erne

Anmeld

4. juli 2013

2721

Sikke en sød tanke
Når hun nu er sygemeldt med stress, hvad så med noget kropspleje af en slags. Ved jo ikke lige hvad hun er for en type?!
Eller et gavekort til fx biograf, cafe eller lign, noget forkæelse

Anmeld

4. juli 2013

maria_wlt

6800 skriver:

starten af 50'erne

Jeg tænker forkælelse

Måske du kunne sammensætte en lile kurv med lidt godt..

Da ungerne skiftede vuggestue gav vi pædagoerne en lækker lille pose med chokolade fra Kring..

Anmeld

4. juli 2013

6800

maria_wlt skriver:

Jeg tænker forkælelse

Måske du kunne sammensætte en lile kurv med lidt godt..

Da ungerne skiftede vuggestue gav vi pædagoerne en lækker lille pose med chokolade fra Kring..

tak for forslag, jeg fik selv en fatastik idé (hvis jeg spørger mig selv ) jeg købte et kirsebær træ, så har hende og ungerne noget at hygge sig med om sommeren 

Anmeld

4. juli 2013

6800

2721 skriver:

Sikke en sød tanke
Når hun nu er sygemeldt med stress, hvad så med noget kropspleje af en slags. Ved jo ikke lige hvad hun er for en type?!
Eller et gavekort til fx biograf, cafe eller lign, noget forkæelse

tak for forslag, jeg fik selv en fatastik idé (hvis jeg spørger mig selv ) jeg købte et kirsebær træ, så har hende og ungerne noget at hygge sig med om sommeren 

Anmeld

4. juli 2013

2721

6800 skriver:

Det lyder da også som en god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.