Anonym skriver:
skal giftes med min kæreste til november. Men det er blevet udsat nu 4 gange pga tiden ikke var rigtig og pengene var der. Nu er pengene der og ingen problemer.. Men! bliver ved med at tvivle når vi hver gang kommer for tæt på, jeg er usikker om vi skal gifte os.. jeg er slet ikke i tvivl om vi skal være kærester det ved jeg at jeg gerne vil.. Men der er et eller andet ved ægteskab der skræmmer mig tror jeg.. og hver gang vi kommer for tæt på emnet så tænker jeg på alle de diskutioner vi har haft gennem tiden.. UHH er simpelthen rædselsslagen ved ikke om jeg er ved at bakke ud eller om jeg bare har fået kolde fødder
trængte bare lige til at komme ud med noget luft..
Haha, jeg skulle sgu hverken giftes, have barn eller hys, og wupti - inden for et år havde jeg sgu det hele

Det var mandens store ønske at blive gift - så jeg tyggede på den en periode, og kom frem til at HVIS det gik galt, så KAN man jo blive skilt. Og det er vistnok blevet endnu nemmere for nyligt...
Jeg tror jeg var bange for at føle mig fanget - men helt ærligt, vi er jo stadig "bare" kærester... Og har det skønt med vores lille familie. Det eneste jeg stadig kan gå lidt i panik over er huset og økonomien - men fuck det, det fungerer og skulle det en dag ikke gøre det mere, er der andre der har stået i samme situation og er kommet ud på den anden side
Anmeld