Ved ikke om jeg har fået kolde fødder :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.599 visninger
8 svar
19 synes godt om
4. juli 2013

Anonym trådstarter

skal giftes med min kæreste til november. Men det er blevet udsat nu 4 gange pga tiden ikke var rigtig og pengene var der. Nu er pengene der og ingen problemer.. Men! bliver ved med at tvivle når vi hver gang kommer for tæt på, jeg er usikker om vi skal gifte os.. jeg er slet ikke i tvivl om vi skal være kærester det ved jeg at jeg gerne vil.. Men der er et eller andet ved ægteskab der skræmmer mig tror jeg.. og hver gang vi kommer for tæt på emnet så tænker jeg på alle de diskutioner vi har haft gennem tiden.. UHH er simpelthen rædselsslagen ved ikke om jeg er ved at bakke ud eller om jeg bare har fået kolde fødder trængte bare lige til at komme ud med noget luft..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

skal giftes med min kæreste til november. Men det er blevet udsat nu 4 gange pga tiden ikke var rigtig og pengene var der. Nu er pengene der og ingen problemer.. Men! bliver ved med at tvivle når vi hver gang kommer for tæt på, jeg er usikker om vi skal gifte os.. jeg er slet ikke i tvivl om vi skal være kærester det ved jeg at jeg gerne vil.. Men der er et eller andet ved ægteskab der skræmmer mig tror jeg.. og hver gang vi kommer for tæt på emnet så tænker jeg på alle de diskutioner vi har haft gennem tiden.. UHH er simpelthen rædselsslagen ved ikke om jeg er ved at bakke ud eller om jeg bare har fået kolde fødder trængte bare lige til at komme ud med noget luft..

Vi skændtes bragende bare en uge før vores bryllup  Og vi har det langt bedre nu. Det er to år siden. Kan godt forstå man vejer for og imod og bliver skræmt. 

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Vi skændtes bragende bare en uge før vores bryllup  Og vi har det langt bedre nu. Det er to år siden. Kan godt forstå man vejer for og imod og bliver skræmt. 

Ja er bare så meget usikker ved ikke hvad vi skal gøre endnu

Anmeld

4. juli 2013

Pikku Myy

Har I børn?

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Har I børn?

Ja 2

Anmeld

4. juli 2013

Pikku Myy

Anonym skriver:

Ja 2

Nu må du ikke misforstå mig, men som jeg ser det, er det en lang større ting at få børn sammen end at gifte sig. Et bryllup er en fejring af jeres kærlighed, men det er ikke det der kommer til at binde jer sammen til døden jer skiller. Den beslutning har i taget for lang tid siden ved at få børn sammen.

Nyd din romantiske dag i fulde drag. Fest til du segner. Men lad bekymringerne om at det er nu I tager det store skridt ligge. Det er det samme par der kommer ud på den anden side

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Nu må du ikke misforstå mig, men som jeg ser det, er det en lang større ting at få børn sammen end at gifte sig. Et bryllup er en fejring af jeres kærlighed, men det er ikke det der kommer til at binde jer sammen til døden jer skiller. Den beslutning har i taget for lang tid siden ved at få børn sammen.

Nyd din romantiske dag i fulde drag. Fest til du segner. Men lad bekymringerne om at det er nu I tager det store skridt ligge. Det er det samme par der kommer ud på den anden side

Tak for de søde ord jeg tror bare at jeg er små nervøs

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

nå har fået snakket med kæresten og jeg har meldt ud.. jeg vil ikke giftes.. efter han smed bomben at da vores den mindste var helt lille og ikke kunne gå og bare græd overvejede han flere gange at gå fra mig og så komme tilbage når hun var blevet større sagde så til ham så var jeg da i tvivl om vi overhovedet skulle giftes så sagde han ja men det er jo længe siden det var jo da hun var lille, ja men hun er så os kun 1 år så længe siden er det jo ikke

Anmeld

5. juli 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Haha, jeg skulle sgu hverken giftes, have barn eller hys, og wupti - inden for et år havde jeg sgu det hele

Det var mandens store ønske at blive gift - så jeg tyggede på den en periode, og kom frem til at HVIS det gik galt, så KAN man jo blive skilt. Og det er vistnok blevet endnu nemmere for nyligt...

Jeg tror jeg var bange for at føle mig fanget - men helt ærligt, vi er jo stadig "bare" kærester... Og har det skønt med vores lille familie. Det eneste jeg stadig kan gå lidt i panik over er huset og økonomien - men fuck det, det fungerer og skulle det en dag ikke gøre det mere, er der andre der har stået i samme situation og er kommet ud på den anden side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.