Dage over tid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. juli 2013

Anonym trådstarter

Hvor mange dage må man gå over tid ? Skulle være 4+2 idag hvis den er der  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Så du skule have haft din mens for 2 dage siden eller? Folk ar jo forskellig længde cyklus...

Hvis din cyclus er på de famøse 28 dage, kan du teste på dag 29. Hvis din cyklus er på 35 dage kan du teste på dag 36...

Men prøv da at tisse på en pind Nogle kan teste før, andre senere

Anmeld

4. juli 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hvor mange dage må man gå over tid - før hvad?

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

jamen plejer at få min mens fast hver månede og første dag i min sidste mens var 2 juni og skulle have den igen 2 juli. Så har en cyklus på 30 har testede og den var negativ, tænkte bare på hvor mange dage der må gå inden jeg får mens igen. Hvis jeg får det. er det ikke 

14 dage der kan gå højst så skal jeg til læge hvis jeg ikke har fået det.  Og hvis den ikke bliver positiv 

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvor mange dage må man gå over tid - før hvad?

jamen plejer at få min mens fast hver månede og første dag i min sidste mens var 2 juni og skulle have den igen 2 juli. Så har en cyklus på 30  har testede og den var negativ, tænkte bare på hvor mange dage der må gå inden jeg får mens igen. Hvis jeg får det. er det ikke 

14 dage der kan gå højst så skal jeg til læge hvis jeg ikke har fået det.  Og hvis den ikke bliver positiv 

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Så du skule have haft din mens for 2 dage siden eller? Folk ar jo forskellig længde cyklus...

Hvis din cyclus er på de famøse 28 dage, kan du teste på dag 29. Hvis din cyklus er på 35 dage kan du teste på dag 36...

Men prøv da at tisse på en pind Nogle kan teste før, andre senere

Ja det skulle jeg ha haft for to dage siden

Anmeld

4. juli 2013

Rockertand

Anonym skriver:

jamen plejer at få min mens fast hver månede og første dag i min sidste mens var 2 juni og skulle have den igen 2 juli. Så har en cyklus på 30  har testede og den var negativ, tænkte bare på hvor mange dage der må gå inden jeg får mens igen. Hvis jeg får det. er det ikke 

Nej, der er ingen regler for det, nogle kvinder springer en menstruation over engang imellem, det kan ske én gang eller flere eller aldrig, det er individuelt.
Din læge kan jo ikke gøre noget ved det alligevel, med mindre der er tale om en sygelig tilstand, men der skal altså gå noget længere tid, før dette kan betegnes som tilfældet.
Tålmodighed er vejen frem, du må fortsætte med at teste, ellers så afvent, om din næste menstruation kommer til tiden.

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Nej, der er ingen regler for det, nogle kvinder springer en menstruation over engang imellem, det kan ske én gang eller flere eller aldrig, det er individuelt.
Din læge kan jo ikke gøre noget ved det alligevel, med mindre der er tale om en sygelig tilstand, men der skal altså gå noget længere tid, før dette kan betegnes som tilfældet.
Tålmodighed er vejen frem, du må fortsætte med at teste, ellers så afvent, om din næste menstruation kommer til tiden.

Ok den kommer ellers altid til tiden og nu er det 3 dage siden 

Anmeld

5. juli 2013

modesty

Roooolig nu. Selvom den plejer at være regelmæssig, kan der sagtens være en måned hvor den ikke er. Der er kun gået tre dage. Jeg har engang oplevet at springe en cyklus helt over. Kroppen har sit eget liv nogle gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.