Nogen som har oplevet dette??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
10 svar
4 synes godt om
4. juli 2013

MyLove E

Elias er syg med lidt feber og voldsom hoste. Det har i nok prøvet. .

Men flere gange i går og næsten hele natten er det som om hsn er helt væk han ligger meget uroligt og siger " moar moar moar" og selvom jeg ligger lige ved siden af ham og svare ham er det som om han ikke registrere jeg er der.
Pludselig falder han så i søvn og så starter det igen 10min efter?
Når han er HELT vågn er der ikke noget. Det er når han får det skidt så bliver sådan igen..

Har i prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

Maja88

Jeg tænker han enten drømmer eller kramper.. kramper lyder måske mærkeligt.. men har arbejdet et sted fx hvor ens kramper bestod af grin..

Det kan også være feber vildelse

Anmeld

4. juli 2013

MyLove E

Maja88 skriver:

Jeg tænker han enten drømmer eller kramper.. kramper lyder måske mærkeligt.. men har arbejdet et sted fx hvor ens kramper bestod af grin..

Det kan også være feber vildelse

Men hans feber har ikke været mere end 38.5.. Kan man godt få feber kramper der??

Anmeld

4. juli 2013

Frk. Himmelblå

Tauf skriver:

Men hans feber har ikke været mere end 38.5.. Kan man godt få feber kramper der??

Det er ikke feberkramper, når han siger mor.. Ved kramper vil han være rigtigt væk..

Jeg tænker, at han lyder meget udmattet, skidt og pjevset. Sørg for at dække ham ind med smertestillende så længe, han har det så skidt..

Tag ham eventuelt forbi lægen for at blive lyttet på..

God bedring.

Anmeld

4. juli 2013

MyLove E

Frk. Himmelblå skriver:

Det er ikke feberkramper, når han siger mor.. Ved kramper vil han være rigtigt væk..

Jeg tænker, at han lyder meget udmattet, skidt og pjevset. Sørg for at dække ham ind med smertestillende så længe, han har det så skidt..

God bedring.

Tak for svar. Vi skal til læge kl 11
Tro også det er fordi han har det rigtig skidt. .. men tak for svar igen

Anmeld

4. juli 2013

Maja88

Frk. Himmelblå skriver:

God bedring.

Det kan da sagtens være en krampe... har godt nok set mange forskelluge

Anmeld

4. juli 2013

Laulund87

Mange drømmer underlige drømme når de har feber, tror bare det er det. Lille stakkel da..

Anmeld

4. juli 2013

MyLove E

Laulund87 skriver:

Mange drømmer underlige drømme når de har feber, tror bare det er det. Lille stakkel da..

Vi har været til læge der er bare lidt forkølese på øerne. Ellers ikke noget. Nu skal vi bare hjem og sove lidt. Vi får lige en rugbrød hos oldemor og så er det hjem...

Anmeld

4. juli 2013

Laulund87

Tauf skriver:

Vi har været til læge der er bare lidt forkølese på øerne. Ellers ikke noget. Nu skal vi bare hjem og sove lidt. Vi får lige en rugbrød hos oldemor og så er det hjem...

God bedring

Anmeld

4. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

er enig med frk himmelblå. rigtig god bedring med ham x

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.