konfirmation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. juli 2013

Anonym trådstarter

Hvor meget koster det at holde konfirmation? Hvis det er med mad udefra, lejet lokale/forsamlingshus, og omkring 45 50 menneske.?

Og Så kommer der selvfølgelig drikkelse, borddækning osv men alt i alt, hvad vil i mene en konfirmation for så mange mennesker koster?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

Mettefpigen

Det er meget svært at svare på.... Det kommer jo an på hvad lokalet koster, hvad for noget mad i skal have, om i skal have øl/vand/vin eller også spiritus, hvor meget pynt der skal være......

Anmeld

4. juli 2013

wamse

Min søn blev konfirmeret for 3 år siden, og vil tro at jeg alt i alt brugte ca 18.000 på det sådan lige løst regnet  

Det var til:

leje af beboerhus

invitationer

mad til 50 personer

drikkevarer

pynt

konfirmationstøj + andendagstøj

frisør til ham

gaven til ham - wt fladskærmstv til 3000

løn til servering

Ud over det var der udgifter til tøj og frisør til mig selv og hans søster 

Anmeld

4. juli 2013

LRJ

Ved at ved min brors, brugte vores forældre 14000 i alt, på alt, og det blev holdt ude, med mad udefra og Tjenere og kokke, og gave, tøj, pynt osv..

Ved min søster blev der brugt 13000. men alt, det blev holdt hjemme, men mad udefra og folk vi kendte i køkkenet..

ved min brugte de 19.000 der lavede hun alt maden selv, og havde endda lånt kjolen.. - de andre fik nyt

Anmeld

4. juli 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Hvor meget koster det at holde konfirmation? Hvis det er med mad udefra, lejet lokale/forsamlingshus, og omkring 45 50 menneske.?

Og Så kommer der selvfølgelig drikkelse, borddækning osv men alt i alt, hvad vil i mene en konfirmation for så mange mennesker koster?

vi Holdte barnedåb for ca 10.000 og til konfirmation er der jo tøj og sådan der kommer udover.. Tror du skal regne med ihvertfald 15.000 kr

Anmeld

4. juli 2013

L&V

Vi spare op nu til ungernes om mange år og regner med omk 30.000 ca

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.