JUBEL tråd!! Falde i søvn selv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
2 svar
8 synes godt om
3. juli 2013

mor88

Yes!! Dette er kun en jubeltråd!

Vi har en datter på 19 måneder og i aften faldt hun i søvn selv for første gang 

Vi har fra start af været hos hende når hun skulle i seng om aftenen(dum ide), fordi vi simpelten ikke fik os til at lade hende græde. De sidste mange måneder har vi så prøvet på at ændre rutinen, men det har aldrig rigtig lykkes.

MEN i aftes lykkedes det! Vi læste en bog og derefter puttede jeg hende i hendes seng, sang en godnat sang og sagde at jeg elskede hende og at hun måtte sove godt  Gik derefter ud af rummet. Hun kaldte på mig to gange, hvortil jeg svarede at jeg var lige her, og at hun nu måtte sove. Der gik max 10 minutter, så sov hun!!

nøj, hvor er jeg stolt af min pludselig så store datter 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

AnthonsMor

mor88 skriver:

Vi har fra start af været hos hende når hun skulle i seng om aftenen(dum ide), fordi vi simpelten ikke fik os til at lade hende græde. De sidste mange måneder har vi så prøvet på at ændre rutinen, men det har aldrig rigtig lykkes.

MEN i aftes lykkedes det! Vi læste en bog og derefter puttede jeg hende i hendes seng, sang en godnat sang og sagde at jeg elskede hende og at hun måtte sove godt  Gik derefter ud af rummet. Hun kaldte på mig to gange, hvortil jeg svarede at jeg var lige her, og at hun nu måtte sove. Der gik max 10 minutter, så sov hun!!

Hvor er det dejligt at få lavet om på en dårlig vane!
Her er Anthon på 3 måneder, snart 4, i træning med at falde i søvn selv, og det går kanon!
Håber jo så på at jeg ikke skal lave om på en dårlig vane når han bliver ældre

Anmeld

3. juli 2013

Fenja09

mor88 skriver:

Kender følelsen af stolthed - vores datter på 22 måneder har først "lært" det nu. Vi har valgt at gøre det i hendes eget tempo og nu bliver hun puttet i egen seng og falder selv i søvn. Det er fedt!

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.