Er denne ÆLtest positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
8 svar
5 synes godt om
3. juli 2013

Manna

Hej, hvad mener I?

Jeg forventer faktisk først ÆL om 2-3 dg., men har ægløsningssmerter i aften og mere slim end vanligt, så jeg tog en ÆL-test.

Billedet er fra præcis 5 min efter jeg tog den op af urinen - og teststregen blev tydeligere i minutterne efter.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

Kløver

Synes den ser positiv ud

Anmeld

3. juli 2013

Manna

Maja84 skriver:

Synes den ser positiv ud

Tak for svaret. Det ville selvfølgelig være nemmere, hvis man havde nogle at sammenligne med. Jeg tester igen i morgen for at se om teststregen da er mere tydelig.

Anmeld

3. juli 2013

Hullabullabulla

Manna skriver:

Hej, hvad mener I?

Jeg forventer faktisk først ÆL om 2-3 dg., men har ægløsningssmerter i aften og mere slim end vanligt, så jeg tog en ÆL-test.

Billedet er fra præcis 5 min efter jeg tog den op af urinen - og teststregen blev tydeligere i minutterne efter.

Positiv

Anmeld

3. juli 2013

pussekat

Manna skriver:

Hej, hvad mener I?

hejsa
det skal hygge

Anmeld

3. juli 2013

Manna

pussekat skriver:

hejsa
det skal hygge

Det er planen

Anmeld

4. juli 2013

Manna

Opfølgning på tråden.

Jeg tog en ny ÆL-test i morges og den er altså mere positiv end den i går. Se selv.

Manna
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. juli 2013

Rockertand

Manna skriver:

Opfølgning på tråden.

Jeg tog en ny ÆL-test i morges og den er altså mere positiv end den i går. Se selv.

Manna

DEN her er positiv, forventet ægløsning om ca. 24 timer, og det passer meget godt med, at du har ÆL-slim nu, det kommer nemlig før selve ægløsningen og ikke på samme tid, som mange tror.
Gad vide, hvad du skal lave i morgen aften.....?

Anmeld

5. juli 2013

Manna

Rockertand skriver:

DEN her er positiv, forventet ægløsning om ca. 24 timer, og det passer meget godt med, at du har ÆL-slim nu, det kommer nemlig før selve ægløsningen og ikke på samme tid, som mange tror.
Gad vide, hvad du skal lave i morgen aften.....?

Tak for dine altid udførlige svar. Hvor lang tid efter ægløsning kan der være gevinst befrugtningsmæssigt ved sex.
Sædcellerne skal jo modnes og finde det rigtige sted hen..sker befrugtning altid i æglederen eller kan den ske i livmoderen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.