Skriger og skriger og skriger :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
9 svar
1 synes godt om
3. juli 2013

Vivian87

HJÆÆLP!!! Aviaja er simpelthen blevet umulig at putte til aften på det sidste :-( hun ligger inde i sin seng og skriger og skriger og skriger i hele timer og jeg gør som jeg plejer, går til og fra for at vise hende at jeg er der. Det hjælper når jeg er inde ved hende men så snart jeg rejser mig fra stolen begynder hun at skrige igen :-( hvad pokker sker der?? :'-(
Hun er halvandet år gammel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

Vivian87

52 visninger og ikke et eneste svar? Wow

Anmeld

3. juli 2013

Mother-love

Jeg vil sige hun prøver dig af?
Hvor lang tid får hun lov at ligge og brokke sig inden du går derind igen?

Anmeld

3. juli 2013

lotteh21

Har du undersøgt om det kan være et tigerspring. ?

Anmeld

3. juli 2013

Vivian87

Havanagila skriver:

Jeg vil sige hun prøver dig af?
Hvor lang tid får hun lov at ligge og brokke sig inden du går derind igen?

Hun brokker sig ikke bare, hun skriger ulykkeligt :-( jeg går derind med 3-5 minutters mellemrum

Anmeld

3. juli 2013

lotteh21

Jeg skrev lige oppe i søge feltet tigerspring 18 måneder. Der kom noget frem med det.

Anmeld

3. juli 2013

Mother-love

Vivian87 skriver:

Hun brokker sig ikke bare, hun skriger ulykkeligt :-( jeg går derind med 3-5 minutters mellemrum

Okay. Men det kan også være hun er i et udviklingsspring kan ikke huske om der ligger et omkring de 1,5 år. Men Isabella havde det også sådan i de udviklingsprings perioder. Så vi gav hende bare mere tryghed ved at sidde længere hos hende end normalt.

Anmeld

3. juli 2013

lotteh21

Tror osse det er sådan noget. Mener osse mine børn havde noget der ved den alder.

Anmeld

3. juli 2013

Vivian87

lotteh21 skriver:

Jeg skrev lige oppe i søge feltet tigerspring 18 måneder. Der kom noget frem med det.

Har også lige prøvet at søge og du har da helt ret, det der står skrevet er jo næsten en eksakt beskrivelse af hvordan hun er lige pt! Tusind tak

Anmeld

3. juli 2013

annec

Vivian87 skriver:

HJÆÆLP!!! Aviaja er simpelthen blevet umulig at putte til aften på det sidste :-( hun ligger inde i sin seng og skriger og skriger og skriger i hele timer og jeg gør som jeg plejer, går til og fra for at vise hende at jeg er der. Det hjælper når jeg er inde ved hende men så snart jeg rejser mig fra stolen begynder hun at skrige igen :-( hvad pokker sker der?? :'-(
Hun er halvandet år gammel.

Tror at hun måske har brug for ekstra tryghed :-) sådan nogle perioder har min søn også :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.