Giv os nu lidt held.. Suk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
6 svar
2 synes godt om
3. juli 2013

Janni.

Først lavede kæresten en ordentlig bule i bilen. Han bakkede med trailer og fik lavet en knæk så bilen og traileren fik en ordentlig skade.
Det er lavet igen, heldigvis. Forsikringen dækkede bilens skade.

Dagen efter opdagede vi en vandskade i vores gang. Hver gang vi har taget brusebad er der løbet vand ud i vores gang via en utæt fuge. Argh! Fugen og nogen fliser er skiftet for egen regning, det dækkede forsikringen ikke. De dækker delvis noget af gangen.
Vi havde en bestilt en tømrer til at lukke hullet i gangen, da vi så tidligere idag opdager en anden VANDSKADE i den anden ende af gangen.
Nu skal vi have en vvs mand ud og tjekke rør på vores gæstetoilet. SUK!

Er det for meget at forlange en smule held nu?

Billedet viser hvordan det ser ud i vores gang lige nu. Beklager hvis det vender forkert.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Skod, skod!  Men på Pluds siden, så er det en mulighed for at ligge gulvarme, hvis i ik allerede har det vh stine

Anmeld

3. juli 2013

Janni.

StineW79 skriver:

Skod, skod!  Men på Pluds siden, så er det en mulighed for at ligge gulvarme, hvis i ik allerede har det vh stine

Vi har normal gulvtæppe på i gangen. Det er i værelses fløjen så det er ikke nødvendigt med gulvvarme. Men ideen var god.

Anmeld

3. juli 2013

sismofutten

Puha, det er ikke sjovt - og jeg ved hvad jeg snakker om, for har lige været i næsten samme situation - vi er i gang med at lave mon datters værelse og gangen, da vi opdager en vandskade i gang, bad og køkken (en og samme vandskade) - vi er også i gang med at få lavet indkørelsen, hvor der lige er blevet fundet fugtskade på noget træværk - og sidst, men ikke mindst, er vores vaskemaskine lige gået i stykker og det kan ikke betale sig at få den lavet

Så når du engang finder det der held, kan du så ikke sende lidt til mig også?

Anmeld

3. juli 2013

Janni.

sismofutten skriver:

Puha, det er ikke sjovt - og jeg ved hvad jeg snakker om, for har lige været i næsten samme situation - vi er i gang med at lave mon datters værelse og gangen, da vi opdager en vandskade i gang, bad og køkken (en og samme vandskade) - vi er også i gang med at få lavet indkørelsen, hvor der lige er blevet fundet fugtskade på noget træværk - og sidst, men ikke mindst, er vores vaskemaskine lige gået i stykker og det kan ikke betale sig at få den lavet

Så når du engang finder det der held, kan du så ikke sende lidt til mig også?

Puha ja i trænger da også i dén grad til noget held.

Anmeld

3. juli 2013

Koen.

Held jeres vej

Anmeld

4. juli 2013

Nessie

Én ulykke kommer sjældent alene, men hold da op hvor er det træls for jer.

Håber alle trængslerne er ovre nu, så I an bruge tid og penge på sjovere ting 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.