Forslag til studentergave til kæreste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
6 svar
1 synes godt om
3. juli 2013

Anonym trådstarter

Min kæreste er netop blevet student! Vi har kun været officielle kærester i en måned! Jeg skal købe en gave til hende, men jeg er fuldstændig ideforladt! Det er også en fødselsdagsgave!

Vil gerne give noget personligt uden at det bliver for klicheagtigt!

Så kom med en masse gode forslag! Hvad skal jeg købe til min kæreste?

Hun er 20 år, hvis det er relevant

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

LilleChelle

Min kæreste er netop blevet student! Vi har kun været officielle kærester i en måned! Jeg skal købe en gave til hende, men jeg er fuldstændig ideforladt! Det er også en fødselsdagsgave!

Jeg fik en taske som jeg længe havde ønsket mig af min kæreste  

I fødselsdagsgave havde jeg fået pungen dertil  

Og jeg var 20 og gravid

Anmeld

3. juli 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

hvad med et smykke ? det er altid et hit nogle kæder fører et mærke der hedder hot diamonds som er sølv smykker med diamanter til billige penge. fra 3-400 kr. men nu kender jeg selvfølgelig ikke dit budget . tillykke med hende

Anmeld

3. juli 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

hvad med et smykke ? det er altid et hit nogle kæder fører et mærke der hedder hot diamonds som er sølv smykker med diamanter til billige penge. fra 3-400 kr. men nu kender jeg selvfølgelig ikke dit budget . tillykke med hende

Har også tænkt på et smykke, men er bange for at det er lidt for kliche!?

Anmeld

3. juli 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Har også tænkt på et smykke, men er bange for at det er lidt for kliche!?

en fin lille halskæde? kan godt være det lydder kliche men vi eeeelsker det men ellers kunne det være en forkælelses dag- evt brunch og massage eller lignene. noget i kunne dele.

Anmeld

3. juli 2013

LRJ

Jeg Ville ikke Have en Kæde, da jeg synes det er Upersonligt.. Jeg ville meget heller gøre noget personligt - f.eks så tog min kæreste mig med ud på en fin dyr restaurant på min fødselsdag, da minder der betyder mere end materiale ting
Hvad med et hotel ophold jer to med hygge ?

Anmeld

3. juli 2013

Karla

Anonym skriver:

Synes helt sikkert også det skal være en oplevelse af en art.

Den bedste gave jeg gav min kæreste, som vi begge nød, var en aften på noget der hedder hotel viking. Jeg havde skrevet et brev til ham på forhånd, hvor jeg skrev, at jeg gerne ville "bortføre" ham om torsdagen. Torsdag kørte vi så afsted, uden han vidste hvor vi skulle hen. Vi kom så til stedet, hvor vi først var en times tid i fitness, og derefter gik vi i spaafdelingen. Det er sådan noget man husker på længere sigt, og noget man kan mindes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.