til jer med bil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2013

FrkZier

MiichellaMalou skriver:

hvor længe inden jeres termin satte i autostolen i bilen?

vi satte den først I da vi kørte til hospitalet for at føde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

Det bare der rigtig mange der spørger om vi ikke skal have autostolen i bilen og tasken til hospitalet i bilen så det er klart og jeg tænker bare slap af er kun 27+5 idag der er alligevel noget tid endnu så begyndte og tænke det var os der var unormale

Anmeld

3. juli 2013

FrkZier

MiichellaMalou skriver:

Det bare der rigtig mange der spørger om vi ikke skal have autostolen i bilen og tasken til hospitalet i bilen så det er klart og jeg tænker bare slap af er kun 27+5 idag der er alligevel noget tid endnu så begyndte og tænke det var os der var unormale

jeg havde først tasken til hospitalet pakket et par dage inden

der er ingen grund til at stresse..

Anmeld

3. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

FrkZier skriver:

jeg havde først tasken til hospitalet pakket et par dage inden

der er ingen grund til at stresse..

Lige præcis.. nu jeg endelig begyndt og slappe mere af, da vi har fået de store ting.

Anmeld

3. juli 2013

K&S

MiichellaMalou skriver:

Jeg pakkede først hospitalstasken, da vandet gik

Og autostolen hentede manden, vi var også indlagt i 5 dage

Anmeld

3. juli 2013

mommy1991

MiichellaMalou skriver:

Det er jo som regel heller ikke som på film at det hele går så hurtigt at du intet kan nå Bare lav en liste med de ting du skal huske, så kan kæresten hjælpe med det når du går i fødsel. Og worst case er der jo en der kan komme med det. Det eneste du skal bruge til fødslen er dig selv og vandrejournalen - alt ander kan i teorien vente (men det er self rart at have styr på det hele Men forstå mig ret..) 

Anmeld

3. juli 2013

hautecouture

Den blev smidt ind på bagsædet, da vi kørte mod fødegangen Fjollet at køre rundt med stol uden baby

Anmeld

3. juli 2013

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

De skal vidst lige slå bremsen i!!
Tasken var pakket færdig 40+0 her og stolen kom først dagen før vi skulle hjem, da Anthon var 6 dage gammel..

Anmeld

4. juli 2013

Nadia&Daniel

Den stod i lejligheden - indtil den dag Laura kom til verden ved kejsersnit.

Anmeld

4. juli 2013

2babygirls

MiichellaMalou skriver:

hvor længe inden jeres termin satte i autostolen i bilen?

1 gang tog vi den med på sygehuset 

2 gang mente jeg bestemt ikke jeg skulle føde, så farmand måtte hente alt bagefter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.