Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LRJ skriver: Hmm Hvor mange GB skal man vælge en ipad med ? Synes det er lidt forvirrende, da på iphonen har vi 64 Gb og de bliver jo slet slet ikke brugt, men Bruger man ikke en ipad til andre ting end iphone ?
Hmm Hvor mange GB skal man vælge en ipad med ? Synes det er lidt forvirrende, da på iphonen har vi 64 Gb og de bliver jo slet slet ikke brugt, men Bruger man ikke en ipad til andre ting end iphone ?
Jeg har 16 gb. Og det er fint til mig. Den bruges til spil, net og facebook. Min kæreste er på det samme og den bruges også på film til vores barn
Fuglemor skriver: Jeg har 16 gb. Og det er fint til mig. Den bruges til spil, net og facebook. Min kæreste er på det samme og den bruges også på film til vores barn
Nu ved jeg ikke hvilken form for skole du skal på, men vil blot sige at nogen steder ville en ipad ikke være nogen god erstatning for en computer
jydeinden skriver: Nu ved jeg ikke hvilken form for skole du skal på, men vil blot sige at nogen steder ville en ipad ikke være nogen god erstatning for en computer
Hvis du bruger den til fx musik, video og podcast så kan mange af GB hurtigt få ben at gå på. Spillene fylder også mere på ipad.
Oftest er prisforskellen ikke så stor, jeg ville overveje "den store" hvis jeg var dig.
KhMette
Mette Jørgensen - Mammashop skriver: Hvis du bruger den til fx musik, video og podcast så kan mange af GB hurtigt få ben at gå på. Spillene fylder også mere på ipad. Oftest er prisforskellen ikke så stor, jeg ville overveje "den store" hvis jeg var dig. KhMette
LRJ skriver: Læser Hf
Læser Hf
jamen så ingen problem, så kan du sagtens bruge den mindste
jydeinden skriver: jamen så ingen problem, så kan du sagtens bruge den mindste
LRJ skriver: Okay, tror du også det vil være nok hvis jeg Skulle bruge den i skole istedet for computeren?
Okay, tror du også det vil være nok hvis jeg Skulle bruge den i skole istedet for computeren?
Så kan det godt være du skal have den på 32. Mener jeg min svigerinde har. Og hun bruger til skole
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128