Ipad :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
13 svar
2 synes godt om
3. juli 2013

LRJ

Hmm Hvor mange GB skal man vælge en ipad med ? Synes det er lidt forvirrende, da på iphonen har vi 64 Gb og de bliver jo slet slet ikke brugt, men Bruger man ikke en ipad til andre ting end iphone ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

Fuglemor

LRJ skriver:

Hmm Hvor mange GB skal man vælge en ipad med ? Synes det er lidt forvirrende, da på iphonen har vi 64 Gb og de bliver jo slet slet ikke brugt, men Bruger man ikke en ipad til andre ting end iphone ?

Jeg har 16 gb. Og det er fint til mig. Den bruges til spil, net og facebook. Min kæreste er på det samme og den bruges også på film til vores barn

Anmeld

3. juli 2013

LRJ

Fuglemor skriver:

Jeg har 16 gb. Og det er fint til mig. Den bruges til spil, net og facebook. Min kæreste er på det samme og den bruges også på film til vores barn

Okay, tror du også det vil være nok hvis jeg Skulle bruge den i skole istedet for computeren?

Anmeld

3. juli 2013

jydeinden

LRJ skriver:

Nu ved jeg ikke hvilken form for skole du skal på, men vil blot sige at nogen steder ville en ipad ikke være nogen god erstatning for en computer

Anmeld

3. juli 2013

LRJ

jydeinden skriver:

Nu ved jeg ikke hvilken form for skole du skal på, men vil blot sige at nogen steder ville en ipad ikke være nogen god erstatning for en computer

Læser Hf

Anmeld

3. juli 2013

Mette Jørgensen - Mammashop

LRJ skriver:

Hvis du bruger den til fx musik, video og podcast så kan mange af GB hurtigt få ben at gå på. Spillene fylder også mere på ipad.

Oftest er prisforskellen ikke så stor, jeg ville overveje "den store" hvis jeg var dig.

Kh
Mette

Anmeld

3. juli 2013

LRJ

Mette Jørgensen - Mammashop skriver:

Hvis du bruger den til fx musik, video og podcast så kan mange af GB hurtigt få ben at gå på. Spillene fylder også mere på ipad.

Oftest er prisforskellen ikke så stor, jeg ville overveje "den store" hvis jeg var dig.

Kh
Mette

den på 128 Gb ?

Anmeld

3. juli 2013

jydeinden

LRJ skriver:

Læser Hf

jamen så ingen problem, så kan du sagtens bruge den mindste

Anmeld

3. juli 2013

LRJ

jydeinden skriver:

jamen så ingen problem, så kan du sagtens bruge den mindste

Okay tak for svar

Anmeld

3. juli 2013

Fuglemor

LRJ skriver:

Okay, tror du også det vil være nok hvis jeg Skulle bruge den i skole istedet for computeren?

Så kan det godt være du skal have den på 32. Mener jeg min svigerinde har. Og hun bruger til skole

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.