Opvaskemaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
9 svar
2 synes godt om
3. juli 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Nogen gode råd og ideer til opvaskemaskinekøb?

Nogen mærker I vil anbefale eller advare imod?

Er det stadigvæk sådan at bordmodellerne koster ligeså meget eller mere vand end en alm. stor?

Nogen der ved om man kan få opvaskemaskine i disse mål:

max 85 cm bred * 45 cm høj * 50 cm dyb ?

Så kan den stå på køkkenbordet da det faktisk lige nu er vores eneste mulighed hvis vi ikke skal betale for at der kommer nogen og fjerner linoleumsgulvet, brækker gulvbrædderne op, ligger vandrør, og lukker det hele igen samt betale for at det hele skal gøres igen hvis vi en dag flytter herfra da det så skal fjernes igen...

Håber på nogen gode forslag

regner med at når der er lidt ro økonomien igen så tager vi ned og kigger og snakker med dem hvor vi har købt vores vaskemaskine og tørretumbler men kunne være rart at have fået lidt feedback fra nogen der har en så man ligesom ved hvad man måske skal huske at spørge ind til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

hekran

Vil gerne advare mod Hoover og anbefale Bosch eller Siemens

Anmeld

3. juli 2013

Wampires

hekran skriver:

Vil gerne advare mod Hoover og anbefale Bosch eller Siemens

mange tak for input

Noget specielt med Hoover der gik galt eller bare generelt dårlig til at vaske eller???

Anmeld

5. juli 2013

hekran

Wampires skriver:

mange tak for input

Noget specielt med Hoover der gik galt eller bare generelt dårlig til at vaske eller???

Den er dårlig til at stable ting i og vi har flere gange oplevet, at den først slipper tabsen, når vi åbner den. Den sidste måneds tid er den begyndt at fejlmelde med en kode der hverken findes i instruktionsbogen eller på nettet.

vi skulle så meget have spanderet den ekstra tusse! Den er endnu ikke tre år!

Anmeld

5. juli 2013

esioul

Wampires skriver:

Nogen gode råd og ideer til opvaskemaskinekøb?

Nogen mærker I vil anbefale eller advare imod?

Er det stadigvæk sådan at bordmodellerne koster ligeså meget eller mere vand end en alm. stor?

Nogen der ved om man kan få opvaskemaskine i disse mål:

max 85 cm bred * 45 cm høj * 50 cm dyb ?

Så kan den stå på køkkenbordet da det faktisk lige nu er vores eneste mulighed hvis vi ikke skal betale for at der kommer nogen og fjerner linoleumsgulvet, brækker gulvbrædderne op, ligger vandrør, og lukker det hele igen samt betale for at det hele skal gøres igen hvis vi en dag flytter herfra da det så skal fjernes igen...

Håber på nogen gode forslag

regner med at når der er lidt ro økonomien igen så tager vi ned og kigger og snakker med dem hvor vi har købt vores vaskemaskine og tørretumbler men kunne være rart at have fået lidt feedback fra nogen der har en så man ligesom ved hvad man måske skal huske at spørge ind til

Vi har Siemens og er ovenud tilfredse

Anmeld

5. juli 2013

Wampires

esioul skriver:

Vi har Siemens og er ovenud tilfredse

Hvor stor er den i mål?

Mangler som sagt lidt plads til at sætte den et sted Men det er et af mine allerstørste ønsker til køkkenet

Anmeld

5. juli 2013

Wampires

hekran skriver:

Den er dårlig til at stable ting i og vi har flere gange oplevet, at den først slipper tabsen, når vi åbner den. Den sidste måneds tid er den begyndt at fejlmelde med en kode der hverken findes i instruktionsbogen eller på nettet.

vi skulle så meget have spanderet den ekstra tusse! Den er endnu ikke tre år!

okay... ja så kan jeg godt se den ikke ligefrem er god at anbefale...

det er netop sådanne erfaringer jeg gerne vil høre om da jeg er på helt bar bund med opvaskemaskiner da ingen i min familie har en...

Anmeld

5. juli 2013

esioul

Wampires skriver:

Hvor stor er den i mål?

Mangler som sagt lidt plads til at sætte den et sted Men det er et af mine allerstørste ønsker til køkkenet

85 høj og 60 bred

Anmeld

5. juli 2013

Wampires

esioul skriver:

85 høj og 60 bred

iihhh.... ævs... det er sådan en alm. en så

tror jeg bliver nødt til at satse på en til bordet...

målene jeg skrev i oplægget er netop de mål den max må være for at passe til at stå på køkkenbordet...

Vi ville gerne beholde plads i køkkenet til at sønnen kan rende igennem uden at skulle styre udenom ting på gulvet

Anmeld

5. juli 2013

esioul

Wampires skriver:

iihhh.... ævs... det er sådan en alm. en så

tror jeg bliver nødt til at satse på en til bordet...

målene jeg skrev i oplægget er netop de mål den max må være for at passe til at stå på køkkenbordet...

Vi ville gerne beholde plads i køkkenet til at sønnen kan rende igennem uden at skulle styre udenom ting på gulvet

Ja de fylder noget

men en lille en er da bedre end ingen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.