Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Allesammen.. Jeg har oprettet er emne angående en graviditets test som var meget våd da jeg testede.. Jeg kunne skimle en streg allerede efter 2 min.. !! Men jeg tårer ik at stole på den.. Jeg har haft de murren i underlivet !!! Jeg oploader begge billeder da jeg testede Hvad tror i ?!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det 1 billed var da den lige var løbet igennem den anden var efter den bliv tør.. Men jeg har altid ku se en streg !! Hvad tror i !!! Tør ik stole på den
Charles og Maria skriver: Det 1 billed var da den lige var løbet igennem den anden var efter den bliv tør.. Men jeg har altid ku se en streg !! Hvad tror i !!! Tør ik stole på den
Prøv at ligge vinduet over så man kan se hvor stregen skal være..
Jeg vil sige der er to streger. Men ved ikke om det ugyldigt når den er blevet gennemblødt. :/
Prøv at teste igen i morgen.
Her kommer det nye billed
Charles og Maria skriver: Her kommer det nye billed
og hvornår er det taget
Maja88 skriver: og hvornår er det taget
det er taget inden det bliv lagt ind
Charles og Maria skriver: det er taget inden det bliv lagt ind
Altså umiddelbart kan jeg ikke se det skulle passe med den våde test.. da den også er våd i testfeltet området..
Ller misforstår vi hinanden bare
Maja88 skriver: Altså umiddelbart kan jeg ikke se det skulle passe med den våde test.. da den også er våd i testfeltet området.. Ller misforstår vi hinanden bare
Det er den samme test.. Den er blivet tør så jeg bedre ku tage billedet.. Men tager en ny imorgen tidlig
Charles og Maria skriver: Det er den samme test.. Den er blivet tør så jeg bedre ku tage billedet.. Men tager en ny imorgen tidlig
Ja ok så den er taget efter den har lagt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128