Menu til fødselsdag for børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.928 visninger
15 svar
4 synes godt om
3. juli 2013

Stumpen

Ja nu er tiden kommet til at min yngste skal have børnehaven med hjem til fødselsdag, men jeg er lidt tabt for ideer, så hvad har I serveret??? Måske jeg kunne blive inspireret 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

Maja88

Stumpen skriver:

Ja nu er tiden kommet til at min yngste skal have børnehaven med hjem til fødselsdag, men jeg er lidt tabt for ideer, så hvad har I serveret??? Måske jeg kunne blive inspireret 

Et hit er pastaskruer med kødsovs.. dertil flute... gulerodsstave.. argurkestave..peberfrugtstave..

Eller lassagne med samme tilbehør

Pålægskagemand

Anmeld

3. juli 2013

Team Putte

Stumpen skriver:

Pizzasnegle, pølsehorn, boller med pålæg og grøntsager i stave

Pitabrød de selv kan lave

Anmeld

3. juli 2013

L&V

Stumpen skriver:

Min erfaring siger mig at pizzasnegle og pølsehorn er no go de gider det ik. Så noget med pasta om det er frikadeller, kødsovs eller andet er som regel et fedt.. rugbrødder med div pålæg plejer os være et hit

Anmeld

3. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Maja88 skriver:

Et hit er pastaskruer med kødsovs.. dertil flute... gulerodsstave.. argurkestave..peberfrugtstave..

Eller lassagne med samme tilbehør

Pålægskagemand

Er enig med Maja. Til thea's 4 års fødselsdag, fik de pastaskruer, kødsovs, hvidløgsflutes og grønsagsstænger og de spiste vildt mege!! Meget mere end når vi har serveret pølsehorn og pizzasnegle.

Vh stine

Anmeld

3. juli 2013

Maja88

StineW79 skriver:

Er enig med Maja. Til thea's 4 års fødselsdag, fik de pastaskruer, kødsovs, hvidløgsflutes og grønsagsstænger og de spiste vildt mege!! Meget mere end når vi har serveret pølsehorn og pizzasnegle.

Vh stine

Og det smagte super

Anmeld

3. juli 2013

MyLove E

Stumpen skriver:

https://www.baby.dk/debat/217027pi1/boern-13-aar/de jlig-mcqueen-fest.aspx

Her er hvad jeg havde lavet til Dagplejen

Anmeld

3. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Maja88 skriver:

Og det smagte super

Ja og selvom i vold åd, var der stadig til dagen efter!! X

Anmeld

3. juli 2013

MyLove E

Stumpen skriver:

https://www.baby.dk/debat/175612pi1/boern-13-aar/sa a-fik-vi-holdt-foedselsdag-for-dp.aspx

Her er fra første år:-D

Anmeld

3. juli 2013

Laulund87

Jeg lavede minipizzaer, nogle med oksekød og nogle med skinkestrimler. De åd som galdt det livet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.